Direktlänk till inlägg 4 november 2009

En uppfostringssak

Av Monica och Jacob - 4 november 2009 05:32

Nu är det synd om mej,har inte sovit på 2 dygn pga influensa(ej svin). Ögonen hänger som sladdlampor ur sina hålor och rösten har antagit en ton av Leonard Cohen.Fick lämna återbud till tandläkaren, har ju ingen lust att laga tand när man hostar.Ska nog bädda ner mej och låta Jacob sköta hundar och hem, han kan behöva en Gretadag det var ett tag sedan.

     

Undrar om änderna blivit präglade på våra hundar, så fort dom ser dom kommer dom upp på land det konstiga är att dom ser skillnad på hundar och hundar som tur är, alla är ju inte lika trevliga som våra.Sedan påstår folk att schäfern tillhör gruppen mördarhundar, håller fast vid och kommer alltid att göra att uppfostrar du inte hunden blir den en värsting precis som dina barn om du inte sätter gränser.

     


Ha det braFlört

 
 
Ingen bild

Siv

4 november 2009 06:01

Stackars dej men du överlever nog;-)
KRAMEN

 
Ingen bild

Snuffsan

4 november 2009 06:12

Krya på dej, gillar bilden hund och änder;-);-)

 
Ingen bild

Phia

4 november 2009 07:08

Vackra bilder!:-)...och krya på Dig.Kram

 
Ingen bild

Monica

4 november 2009 07:45

S,S OCH P
Tack för krya på dej, ja nog överlever jag alltid men man måste ju få klaga lite också:-);-):-)

 
Flanören...

Flanören...

4 november 2009 09:48

Du har rätt att klaga.
Min lillebror, han hävdade alltid när han var sjuk:
"den sjuke ska ha sin rätt".
Det innebar att korsan fick baka något gott, eller att han skulle ha serietidningen först, t.ex
Fin bild på hund och fartyg.

Kan jag lägga till er på min länklista?

http://www.nabbsjuan.bloggplatsen.se

 
Marilyn

Marilyn

4 november 2009 10:05

Men lilla gumman då, stackars dig. När ska din otur vända tro??? Så rätt så, nu får Torpamor överlämna allt till Torpafar och bädda ner sig och bara ta det lugnt i några dagar framöver. Krya nu på och drick massor av kamomillte. Bamsekramizzzzzzz

http://vovve.info/papillon-kojan

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

4 november 2009 18:12

Krya på dig! VIlka underbara bilder här också.

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Susan

4 november 2009 19:14

Jag håller mig till den låsta bloggen men krya på dig vill jag säga innan jag kikar vidare.

Kram

 
Ingen bild

Till Torpafar ifrån M

4 november 2009 19:27

Tänk att jag tror att alla män måste ha en sjuhelskotta tur som överleker en ynklig basselusk. Det måste vara en genmiss nånstans på vägen skulle jag tro. Då jag ännu inte träffat på en superman tror jag heller inte att dom finns, ASG. Nu du Torpafar, på med dojorna och städhandskarna. Jag lovar du överlever även detta, eller? He, he!

Vovv, Vovv :)

 
Ingen bild

Yvonne

4 november 2009 23:28

hua.krya på dig.Hälsa Greta att han pysslar på torparmor nu.
Håller fullständigt med.Mina hundar får träffa andra sorters djur och det går bra,hade ankor,kanin o katt och det gick bra.Katten som är snart 14 tassar omkring bland hundarna.
Underbar bild med Änder och schäfrar tillsammans.Man får den hunden man förtjänar eller hur.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards