Direktlänk till inlägg 5 december 2009

Straffad

Av Monica och Jacob - 5 december 2009 05:49

Fattar fortfarande inte hur det gick till, idioter som ställer refuger med kullersten ivägen där jag ska köra. Och hur jag enbart lyckades köra bort extraljuset i spoilern utan att skada spoilern är en gåta som inte ens Jacob kan lösa. Sedan fick man som vanligt när man gjort bort sej höra en massa gulliga pikar några veckor, men som sagt jag har inte lyckats med att skada någon bil senan 86 när jag vände bilen upp och ner i Hedemora så det är ju inte mycket att gagga om. Mest oroad var jag för Argos som fick åka berg och dalbana i buren men han har inte tagit någon skada mammas kille. Har tyvärr inga bilder på eländet, skulle ju ha tagit en när hela insatsen hängde som en sladdlampa nedanför spoilen. Som om inte det var nog så såg ett gäng med vägarbetare eländet, tur för dom att dom höll käft men man såg ju i deras ögon kärringar kör bättre än höns uttrycket.Tilläggas bör att det inte blev några skador på lampinsatsen heller utan bara att skruva fast den igen, helt ofattbart som sagt var men man ska väl ha tur någon gång.

En levande död det är jag det, äter man mycket salt lever man tydligen efter alla rön på lånad tid.Jag fullkomligt älskar salt,godis, gurka, oliver mm. Fick jag inte salta som jag ville på maten kunde jag lika gärna sluta äta. Måste vara ett unikum även i detta fall, har alltid haft extremt lågt blodtryck med andra ord min kropp har gått på sparlåga.Nu är det dax att lägga sej i hårdträning inför julen, snäll och fjäskigså man mår illa ska man vara för att tomten ska komma. I morgon ska dom första klapparna inhandlas för i år ska det inte bli i sista stund.

  

Ha det bra/Monica    

 
 
Ingen bild

Snuffsan

5 december 2009 08:04

HAHA hämnden är ljuv, något att tänka på

 
Flanören...

Flanören...

5 december 2009 09:45

Modern skampåle.
Jag ser henne Husmark Persson framför mig, med skylten:
Jag har jävlats med cansersjuka.

http://www.nabbsjuan.bloggplatsen.se

 
skogsfrua på Dal

skogsfrua på Dal

5 december 2009 10:21

Tur har man ofta otur mera sällan...om man tänker efter, helst ska man tänka före men ibland är det dåligt före. Här har vi kraschat var sin Cadillac* så där är det jämt skägg;-)

http://barasaras.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Siv

5 december 2009 10:43

Förstår att du mår pyton om du måste vara snäll några veckor ASG. Ja du det var ett snyggt arbete med spoilern;-)
Kramen

 
Ingen bild

Jag igen

5 december 2009 18:10

Men herre gud vad söt han är Zeus på toppbilden, vilken blick. Bägge är ju gulliga men just blicken ur dom där mörka ögonen, jag blir alldeles varm:-)

 
Ingen bild

T.T

6 december 2009 11:07

Sant kärringar kör bättre än höns ASG

 
Malin

Malin

6 december 2009 18:58

Ja, vem f-n kom på att ställa en refug i vägen för dig?
Precis som när någon dum j---el ställde en lyktstolpe i vägen för mig!
Dumma placeringar gör dom ibland ;)

Kramkram

http://pipi.info.se

 
Ingen bild

Monica till Malin

7 december 2009 07:24

Ja kan du fatta hur mycket skit dom ställer ivägen för oss, kan det vara för att dom behöver något att skratta åt eller är dom sponsrade av verkstäderna tro;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Av Monica och Jacob - Onsdag 20 mars 11:00

I går var det dags för en spruta i ögat igen, är så glad att jag har råd med detta nu när dom röd-gröna i regionen håller på att slakta hela sjukvården undrar hur länge hjälpmedel i hemmet kommer att vara gratis är väl bara en tidsfråga. Eftersom j...

Av Monica och Jacob - Måndag 19 feb 17:15

Hu förra veckan var det riktig vinter här, fick skotta varje morgon och under all snö var isgatan kvar så man fick verkligen se sej för.         Nu har det tinat bort lite is men man får fortfarande se sej för, vore en katastrof om jag skull...

Av Monica och Jacob - Lördag 3 feb 16:03

Man har fått motion i vinter, snön har ju vräkt ner. Medan jag skottat har hundarna motionerat sej vilket ju inte är så tokigt.     Nu är det mindre roligt med all is man får gå försiktigt och se sej för har ju ingen större lust att hamna på...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards