Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Monica och Jacob - 12 januari 2010 06:49

  Idag har jag inget speciellt att skriva om så det blir bara två bilder  

  

Lite öppet vatten finns det  ännu och änderna kommer flygande  när vi ropar på dem.  Hoppas ingen hör oss.

  

Även skärgårdens jumbojet kommer flygande. En imponerande syn när de landar på isen  


Nu kom jag på en sak som hände för flera år sedan, men som fortfarande nämns på Torpet  


Jag hade varit på systemet vid Bromma flygplats och handlat lite lördagsgodis    

När jag sedan gick till bilen var det en som backade ut från parkeringen utan att se sig för, han backade på mig   men utan skador som tur var.

När jag kom hem berättade jag detta varpå min väna sambo sade HAR DU FÖRSTÖRT BILEN   Nej han backade på mig. Jaha svarade hon utan ytterligare kommentar,bilen var tydligen mer värdefull än jag  

Ha en bra dag/Jacob


En namninsamling för dej som är medlem i SKK,SBK eller någon rasklubb.

SKRIV PÅ om du inte gillade vargjakten och SKK:s inblandning i den.

http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=3775

Monica  





  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards