Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Monica och Jacob - 14 januari 2010 05:43

Förvånad är bara förordet, har inte haft ont alls efter gårdagens tandläkarbesök. Gjorde ju samma sak förra gången och då gjorde det ont i tandköttet flera dagar efteråt, bara att skratta och vara glad. På tal om att skratta, gick ut från tandläkaren glad i hågen som vanligt för att ha kommit därifrån levande men kunde inte fatta vad folk glodde på? Är jag fortfarande blodig runt munnen så dom tror det är en vampyr, som tur var frågade jag inte vad fan glor ni på  .Till slut fick en dam mål i munnen och sa ska du inte ta av dej skoskydden,det måste ju bli halt med dom på. Tittade ner på mina stövlar och fick se dom blå skoskydden som onekligen gav stövlarna en ny design och ett lyft faktiskt.

  

Hade bunkrat upp med smärtlindrande  


Genetiskt var det inget fel på vargarna, vilket är mer än vad man kan säga om politiker i allmänhet ingen nämd och ingen glömd. Varför kan politiker inte lära sej leva efter mottot, Gode gud lär mej att hålla min stora käft innan jag vet vad jag pratar om.


  

Mannen som talar med fåglar, och inte skulle passa som politiker eftersom han har en hjärna  

  

Söt kille  

Konstigt varje morgon när man tittar på väderkartan ska det bli runt -5 grader kallt här, det har än så länge inte stämt en enda dag, mellan -10 och .15 minus har det varit. Och kylan förklarar man med att detta är väder, uppvärmningen är klimat, fan trot  

Ha en bra dag  


En namninsamling för dej som är medlem i SKK,SBK eller någon rasklubb.

SKRIV PÅ om du inte gillade vargjakten och SKK:s inblandning i den.

http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=3775


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards