Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Monica och Jacob - 2 februari 2010 05:59

I går kväll hittade jag en knöl i Signes bröst  vilket gör att jag sätts i ett väldigt dilemma igen, klart säger alla att den ska tas bort, inte alls säger jag. Mitt älskade långhår Xanna hade en knöl i bröstet som vi opererade bort vad ingen visste var att hon hade förstadiet till lymfkörtelcancer. I och med att man öppnade henne galopperade sjukdomen och hon kroknade direkt, jag hann inte med alls och fick veta att hon kunnat levt normalt i ett halvt till ett år om hon inte opererats.Ironin var att knölen inte var cancer och hade gott kunnat sitta kvar, så med facit i handen blir det här ett svårt beslut för mej.

  

Xanna är långhåret som står och tittar på när Elsa rycker Moa i örat.

  

Sötnosen Signe

Får höra om man kan ta en biopsi först, men sedan är frågan är det cancer och har den spritt sej.Själv är hon lyckligt ovetandes och skuttar och far omkring som vanligt lilla damplisan.Det blir nog Bagarmossen den här ggr och Nina den enda veterinär som jag litar till 100 på.


Nu till något roligare, hur snackar man sej ur detta tro  

  

Ha en bra dag  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards