Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Monica och Jacob - 28 februari 2010 08:42

Jag brukar inte ge mej in i politiken men nu blir jag snart mörkrädd, i Malmö frodas antisemitismen med sossarnas goda minne. Lars Ohly slänger man på en halsduk med staten Palestina på med Israel utplånat, och karlfan står och flinar. Men vad annat att vänta av en man som står och kliar sej på pitten när han intervjuvas,nä man skäms för att en gång i tiden=forntiden röstade på dom. Jämfört med Hermansson och Werner är han en stor nolla, nä bort med honom och in med någon som väljarna slipper skämmas för.

Att sopa dom här dumheterna under matta är farligt har man glömt Nazityskland.


Många jublar har jag sett över att dom rödgröna är på väg tillbaka,jag vet inte vad jag ska säga om det. I Timrå får dom gamla bara 2 koppar kaffe 2½ dl mjölk och två frukostbröd per dag efter nedskärningar av S, Billström lovade att det inte skulle bli några trängselskatter i Stockholm, men blev direkt efter valet överkörd av The Big Göran P. Mycket skitsnack är det från båda läger och att Jacob och jag skulle få det bättre genom att man höjer alla skatter som finns har jag svårt att förstå.

  

Delar av Gänget i träning inför skattehöjningarna.

Fimpar man sedan kärnkraften och dubblar skatten på bensin ligger vi riktigt illa till.Litar inte på en enda politiker längre alla snackar bara lovar guld och gröna skogar och sedan blir det bara skit av det. 


Inga nya knölar på Signe, men det läker sakta på magen får ringa i morgon och höra.

  

Blötsnön vräker ner och halt börjar det bli lite överallt, man får se sej för så man inte bryter lårbenet eller handlederna. Det vore en mindre katastrof för vovvarna om man blev sittandes vid köksbordet. I dag ska det inhandlas nya broddar, en del tycker det är töntigt och ger en ATP varning men skit samma jag travar stolt fram med dom på fötterna.

Ha det bra  

Av Monica och Jacob - 28 februari 2010 05:55

VECKANS FOTOTRISS HAR TEMAT GULD.

 

Solens strålar lyser som guld över havsisen

   

Det krävs nog lite guld i fickorna för att åka med här. 

  

En kompis att vila huvudet mot är guld värt

För mer fototrissar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards