Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

Windows 7 SKIT

Av Monica och Jacob - 12 mars 2010 08:55

Nu har vi lämnat in datorn, blir det dyrare än 2000 så hör dom av sej går den att rädda så kommer jag att gå tillbaka till XP för windows 7 var bara skit och omständigt. Tycker ju inte man ska behöva bjuda hem en 5 åring på saft och kaka för att han ska sätta igång alla funktioner i datorn.  

Här sjönk jag ner till midjan (jaja det som ska vara istället för då hihi) blev lite ställd faktiskt för det gick inte att ta sej upp med annat än att lägga sej ner och hiva sej fram. Fy fan är jag glad att ingen såg mej, måste ha sett ut som en strandad delfin  men vad gör man inte för att ta ett foto av kyrkan.

  

  

Här är en till som sjunkit ner med bakdelen, man får hjärtat i halsgropen   när dom rejsar runt i snön eftersom rätt va det är kan det bli en riktig frivolt.

Fredag och nu börjar en helg när det inte finns något för mej att se på burken, blir att låna en rulle har funderat på Bröllopsfotografen.


Ha en skön helg  



 
 
Ingen bild

Siv

12 mars 2010 10:47

Synd att man inte är en liten fågel som suttit i enen och fått sej ett gott skratt ASG
Bröllopsfotografen ska vara bra säger dom som sett den.
Ha en skön fredag/Kram

 
Ingen bild

Snuffsan

12 mars 2010 11:46

Delfinen skulle jag vilja se hihi man var väl inte arg också;-)

 
Susan

Susan

12 mars 2010 12:36

Bra att veta för alla säger att W7 ska vara så bra medans Vista som jag har nu är skit.Höll på att stryka med idag då snön på taket rasa . Fy vad läskigt men så lätt blir man inte av med mig ;).
Puss

http://www.manhofs.se

 
Ingen bild

Yvonne

12 mars 2010 12:55

Håller med,xp är supersmidigt när man för över bilder=plätt lätt
gillar nostalgi av alla de sorter.rödlöga är fin
ha ha har själv ålat runt flera ggr,som en valross här i buschen.
när man ligger där kommer flocken och ska slicka en i ansiktet,'
schas på er,morsan ska upp,hi hi
Kram o ha en trevlig helg

 
Sussi

Sussi

12 mars 2010 13:58

När jag köpte ny dator nyss så funderade jag att köpa med windows 7. Nu är jag väldigt glad att jag inte gjorde det.

Bilden av kyrkan blev fin dock så den var värd dina delfinansträngningar hihi

Hoppas inte bankerna får som dom vill. Lite pengar i plånkan vill man nog ha

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
skogsfrua på Dal

skogsfrua på Dal

12 mars 2010 18:47

Det känns ofta sådär med nya program, ni kanske vänjer er;-) Själv har jag ju blivit med Mac och det är toppen!
Snödjupet ÄR verkligen en prövning, skidor kan vara räddningen men måste hållas uppåkt för att funka. Sen håller spåret även för hundar...ett litet tips inför nästa vinter, hehe.
Snöskor finns men är dyra och kanske inte för hundtassar;-)

http://barasaras.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

JJ

12 mars 2010 19:06

Ha en skön fredagkväll;-)

 
Photos by Storm

Photos by Storm

12 mars 2010 19:51

Så trist med datastrul. Man bara räknar med att det ska funka. Ja, nu är det jobbigt att plumsa runt. Det har varit bra att promenera ovanpå snötäcket. Trevlig helg/Lis

http://photobystorm.blogspot.com

 
Noomi

Noomi

12 mars 2010 20:08

Hihi, vilken syn att se Torparmor krälandes i snön :) Men snart är snön ett minne blott, det är ju VÅR :):) Trevlig helg!!
KRAM

http://www.dizzyweb.se

 
Glimz

Glimz

12 mars 2010 21:32

Datorer är oerhört dyrt å man vet aldrig hur länge dem håller :( Tur du kom upp ur gropen. Själv hade jag nog fått panik. Bröllopsfotografen har jag sett & jag tyckte det "rika" folket uppförde sig lupet! En härlig helg :D
KramKram

http://ninz.bloggagratis.se

 
Lotta

Lotta

12 mars 2010 23:23

Jo du, nu gäller det att akta sig att komma vid sidan av den hårdtrampade stigen ;) Skapligt hål du gjorde.
Datorhaveri är altdig skoj. Hade jag i höstas (tror jag det var) och fick köpa ny
Håller tummar för suturer och inget annat! Ha en go helg :)
KRAM

http://www.rottisweb.se

 
Ingen bild

Jonas

15 mars 2010 18:56

Köp en Mac, så för du med Mac OS X Snow Leopard, Värdens bästa och stabilaste Operativsystem just nu.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards