Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Monica och Jacob - 21 mars 2010 06:22

Ja en olycka kommer sällan ensam, nu var det dax för lilla mej att sitta på akuten fre-lör  Visst måste det vara en man som har uppfunnit gynstolen det finns nog inget på denna jord som jag tycker värre om när det gäller sjukhus.Klart att när man ska upp i den så ska en jättesfräsch ung manlig läkare glo i andra änden så att säga,HU säger jag bara blottning är ju inte min paradgren direkt vilket märks på mitt lite nervösa beteende.Dom måste ju tro att man inte är riktigt klok men det får man bjuda på, nu äter vi penicillin Signe o jag. Ska synka tiderna så vi tar det samtidigt då blir det lättare att komma ihåg.Eftersom väntetiden på akuten är lång så åkte man en sväng för att fördriva tiden   Ulriksdals slottskapell   Färggrann dalahäst utanför Confidencen teatern vid Ulriksdals slott, tyvärr gick det inte att köra ner till slottet folk, turistbussar och hästar överallt.

I dag ska vi ta det lugnt bara åka och skriva mors betalorder och titta till svanarna som har det lite bättre nu när havet håller på att gå upp  

Ha en skön söndag  

Av Monica och Jacob - 21 mars 2010 05:56

VECKANS FOTOTRISS HAR TEMAT I BAKGRUNDEN

  I bakgrunden Österåkers kyrka.

  Birger Jarl på väg mot Stockholm

    Sprinklers på golfbanan, den här gången hade vi tur eftersom dom gick igång alldeles bakom ryggen på oss.

För flera fototrissar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards