Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Monica och Jacob - 22 mars 2010 06:55

-9 grader och en decimeter snö till, nu ruttnar jag helt snart vi som på visssa ställen hade det så bra så man kunde gå i alla fall utan att drunkna i snö.  

Penicillinet gör visst varken till eller från, hoppas jag inte behöver vänta länge på kallelsen till experten.Jag börjar ge upp eländet började för snart tio år sedan och några bra svar har jag inte fått än.

I love IT samhället- NOT detta otyg med Ip telefoni mm som gör att det är nästan lögn i helvete att få tag i sina vänner när man behöver dom. Nä tacka vet jag stenåldern med fast telefon och svarare.Men jag kanske bara har otur, men det blir så att till slut hör man inte av sej längre. Tres reklam med jack nej tack den är ju skrattretande en av mina kompisar tog för över ett år sedan ett abonnemang hos dom och enda sedan dess kan alla vi som har Comviq inte nå henne varken med sms, mms eller telefon.Och som vanligt skyller alla på alla, säger Tre är ett pack så vi säger nej tack. Undrar om vi är dumma i huvudet i Sverige som finner oss i alla dumheter som försvårar våra liv utan att det blir revolution.  

Här är i alla fall några varelser som inte har problem med IT samhället.

Ha en skön måndag  

Av Monica och Jacob - 22 mars 2010 04:54

BILDLIKT TALAT V 12  

För flera bidrag  http://mimos.sacinom.tk/?cat=130

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards