Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

Är våren här tro

Av Monica och Jacob - 25 mars 2010 06:08

Kan någon tala om för mej varför det är så vanligt nu för tiden att folk går till doktorn men får inte reda på vad det är som är trasigt. Har dom blivit sämre på diagnoser eller har det ploppat upp nya sjukdomar som ingen vet något om.Hur som helst tappar man tilltron till allt vad läkare heter, själv har jag en förmåga att bli pådyvlad penicillin bara jag sticker näsan innanför dörren. Skulle man inte vara restriktiv med att skriva ut det, någon måste ha missat all information om det.Ska ta ett samtal med livmedikus idag för igår kom en kallelse från gyn på DS och det är ju färdigutrett så jag fattar inte vad jag ska där och göra när det i grund och botten inte är där skon klämmer så att säga.Skit samma men det skulle ju vara roligt att veta vad man lider av innan man hamnar i minneslunden.

  

Fina mönster gör dom svanfötterna, när man kommer dom så här nära ser man ju vilka gigantiska fötter dom har.

  

I går var det riktigt vårlikt och isen börjar gå upp runt stränderna, dom vuxna svanarna har dragit bara ungdomarna är kvar. Den grå börjar skifta färg och får fler o fler vita fjädrar.

Ha en bra dag  

 
 
Sussi

Sussi

25 mars 2010 09:07

Jodå, visst är det så!! Nu är det våren som är här :-)

Man undrar ju verkligen om läkarna blir sämre och sämre??

Tack för hållna tummar och tassar. Det uppskattas :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
MaLIN

MaLIN

25 mars 2010 11:33

Men oj.. du bloggar ju som om du inte hade nåt annat att göra..haha..
Jag har ju MASSOR att läsa ikapp när jag får en stund här!
Jaaa..!!! Äntligen verkar våren ha kommit! Men ni fick en släng av vintern igen ser jag ;)

kram

http://pipi.info.se

 
Ingen bild

Yvonne

25 mars 2010 11:52

ahhhh,i helgen blir det fram med bikinin,(ha ha den får jag inte på nå med,vägrar.)nåja varmt
värre ska det bli,eller blir det bakslag o snö.hua
vi får se
Kram på dig

 
Marilyn

Marilyn

25 mars 2010 15:36

Ja du, läkare är ett släkte för sig och inte förstår man sig på dom heller. Hoppas att du snart får svaret och att det inte är nått fara på taket. Här är man lite orolig, men det är väl så det ska va när nått skit är på G. Roliga svantassar i snön. Vilen natur ni har där ute, något avis. Tjingeling.

http://www.blogtown.se/blog.php?id=papillonkojan

 
Ingen bild

Siv

25 mars 2010 18:20

Skönt att vara ledig, synd bara att det inte var solsken idag.Ska visst bli ökenvindar i helgen enligt kvällstidningarna, jaja det tror jag när den kommer.
Ha en skön kväll, själv ska jag ta ett glas vin till kvällsmaten/Kram

 
Susan

Susan

25 mars 2010 19:36

Inte är det mkt bättre när man har en privat försäkring heller :(. Envis och frisk måste man vara för att orka bråka. Tänkter på Pappas axel nu grrrr. Vinter idag igen med en kall nordanvind över Slussen.
Puss & kram

http://www.manhofs.se

 
Ingen bild

JJ

26 mars 2010 19:30

Håller med, man får ju inget svar om man nu inte vet själv vad man har och kan tala om det för doktorn.

 
Ingen bild

Monica

26 mars 2010 19:32

Nej det du råkade ut för Susan trodde jag inte man skulle råka ut för på S-hemmet.Men där ser man klåpare finns överallt, även bland adelns läkare.
Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards