Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Mindre knöl

Av Monica och Jacob - 26 mars 2010 04:58

Jiiiipppppiiii Signes mage ser mycket bättre ut och knölen har blivit mindre av penicillinet  

Skönt att något går åt rätt håll.

Själv letar jag vårtecken men dom lyser verkligen med sin frånvaro, krokusarna kommer väl upp i maj med tanke på all snö som ligger ovanpå dom.Det värsta är att det smäller väl till och blir sommar på en gång sedan och jag blir snuvad på min årstid våren 

Kan någon förstå varför en del människor ska tvinga sej på en, vi har en hundägare här som inte fattat att vi vill vara ifred. Bara en sådan sak att när Ebba hade skurit sej i foten och gick med världens tassbandage + att hon löpte också så var han ju tvungen att följa efter oss så att hans hanhund skulle få leka med henne.Nu för tiden får man ha ögon i baken för det springer lösa hundar lite överallt här ute, ingen höjdare faktiskt när man har fyra själv.

Det var allt för idag, nu är det fredag och dax att ta fram några rullar för på TV är det ju bara skit i helgerna  

Ha en skön helg  

 
 
Ingen bild

Phia

26 mars 2010 06:06

Låter härligt att det verkar gå åt rätt håll för Signe..Det blir säkert som Du tror säger "poff" och så är det sommar.Önskar Er en trevlig helg på torpet.Kram

 
Ingen bild

Siv

26 mars 2010 06:52

Vad skönt att det bara var svullnad efter stygnen, näää jag vill också ha vår inte sommar på en gång.
Ha en skön fredag/Kram

 
Sussi

Sussi

26 mars 2010 08:22

Å vad underbara nyheter du kommer med. Kul att den har minskat.

Vi bor rätt så bra. Här håller dom flesta reda på sina hundar och det är sällan det kommer en lös hund. I stan däremot råkar man ut för det jämnt :-(

Ha en mysig fredag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

26 mars 2010 09:18

Va glad jag blir att det blivit bättre med knölarna!
Det känns lite positivt för våra tjejer nu!

Våren börjar komma här! lökarna börjar våga sig upp, magnolian har börjat få små knoppar & snön ger äntligen med sig! Trägårn är i stort sett ren!!!

Trevlig helg
KRAM

http://pipi.info.se

 
Ingen bild

Glimz

26 mars 2010 10:58

Lovely :D Här finns det inte tillstymmesle till vårkänsla :( En härlig dag med hopp om att våren stormar sig fram nu!
Kram

 
skogsfrua på Dal

skogsfrua på Dal

26 mars 2010 12:00

Så roligt att knölen minskar! Det kanske ordnar sig med Signe nu:)
Är du säker på att det inte är dig hundägaren är intresserad av, hehe.
RR har samma problem i Köpingen med Ludde som alla tycker ser så go och rolig ut. Det är särskilt en gubbe med en liten jycke som förföljer honom, vad ska man tro om det då;-)

http://barasaras.bloggplatsen.se

 
Marilyn

Marilyn

26 mars 2010 19:00

Det låter kanonbra att den krymper. Lilla söta tjejen med sina vackra öron. Håller med dig. Har själv en här ute som alltid ska pracka sig på så fort den ser oss fast den vet att våra hundar inte kommer så bra överens, bara så tröttsamt. Fick tid den 20 April.
Önskar hela flocken en skön helg. Kramiz

http://www.blogtown.se/blog.php?id=papillonkojan

 
Ingen bild

Anna

26 mars 2010 19:08

Härligt:) Vad glad jag blir för Signes och er skull att den minskar! Apropå vår så åkte jag förbi ett hus idag och på södersidan vid deras gavel var det en matta av gula blommor, finns det tro finns det hopp.

Kram o Tass
A&A

Ps
Har sålt Athenas bil och hennes träningsväska står inne och den gör hon lovar runt, tror hon tycker vi ska göra något kul när det inte är så halt längre

 
Ingen bild

Anna

26 mars 2010 19:09

Trevlig helg!

 
Susan

Susan

26 mars 2010 20:00

Hm, vad tog mitt inlägg vägen från i morse ?
Skrev bara liet ovanligt snällt ;)Å vad skönt att det ser bättre ut för S.Själv krigar jag med hundägare som låter sina hanhundar pissa på min brevlåda så posten blir gul och soptunna äklig.
Trevlig helg / Puss

http://www.manhofs.se

 
Ingen bild

Yvonne

27 mars 2010 00:41

glädjer mig att S är bättre
Här har det inte varit så kul
kram y

 
Lotta

Lotta

27 mars 2010 08:24

Å så underbart att läsa om Signe :)!!!
Här har det tagit ganska rejält på snön här och var, och mina små vrlökar kikar upp bland det tunna vita som är kvar. Hoppas verkligen inte våren bara swoschar förbi, för det är min årstid också.
Det kanske är DIG han är ute efter ;)
KRAM och trevlig helg!

http://www.rottisweb.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Av Monica och Jacob - Onsdag 20 mars 11:00

I går var det dags för en spruta i ögat igen, är så glad att jag har råd med detta nu när dom röd-gröna i regionen håller på att slakta hela sjukvården undrar hur länge hjälpmedel i hemmet kommer att vara gratis är väl bara en tidsfråga. Eftersom j...

Av Monica och Jacob - Måndag 19 feb 17:15

Hu förra veckan var det riktig vinter här, fick skotta varje morgon och under all snö var isgatan kvar så man fick verkligen se sej för.         Nu har det tinat bort lite is men man får fortfarande se sej för, vore en katastrof om jag skull...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards