Direktlänk till inlägg 13 april 2010

Tisdagstema

Av Monica och Jacob - 13 april 2010 05:23

TISDAGSTEMA-- SIFFROR

     

Våra siffror finns som tid och datum i nederkant på fotot.

För att titta på fler bidrag  http://tisdagstema.se/

 
 
Daniela

Daniela

13 april 2010 08:37

Smart :) Men det första jag tänkte när jag såg bilden var att svanarna såg ut som siffran 2..

http://danielasfoto.bloggsida.se

 
Xini Björnmamman Does Thailand

Xini Björnmamman Does Thailand

13 april 2010 09:35

Hej, igen!
Ja, men precis och ibland tycker jag att det är kul att gå direkt till själva bloggens sida för att läsa i kapp det senaste ;).
Såg dock att jag glömde skriva att jag gillade din fina tolkning på dagens siffror-temat :).

Ha det så gott!
Xini Björnmamman

http://xini007.blogspot.com

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

13 april 2010 10:08

Svårt tema för en som hatar matte och för det mesta struntar i klockan;-) Hoppar nog det men din lösning var ju väldigt SMART;-)

http://barasaras.bloggpatsen.se

 
Pialotta

Pialotta

13 april 2010 10:48

Underbar bild på de sköna svanarna:)
Ser siffrorna tydligt vid högersidan.. så fiffigt:)
Läste oxså ditt övre inlägg.. så du är där nu.. kärringaåldern.. inte det minsta kul, tycker jag som aldrig tycks bli fri från min:( Håller helt och hållet med dig om att värme och hetta.. det är en bov i dramat på sommaren.. mår inte alls bra då. Bättre med lite svalare Vår då som nu:)
Ha de gott tjingeling.. nu springer jag vidare .. ska se om jag hittar någor ickeåtsittande att ta på mig;)

http://caffepaus.blogg.se/2010/april/tisdag-en-sif

 
Erik "Semlan"

Erik "Semlan"

13 april 2010 12:51

Fiffiga siffror. Men inget jag själv använder, har tryckt bort den funktionen. Info finns ju lagrat ändå i fotot, digitalt. Jag tänkte också på själva svanen (se annan kommentar), med sin böjda hals nära en tvåa. ;-) Jag tackar för kommentaren hos mig, även om jag bytt ut maktgalen och utvecklat texten lite sedan ni kommenterade. :-) Ha en bra tisdag!

http://erik56.blogg.se/2010/april/siffror.html

 
Camilla "Lillagul"

Camilla "Lillagul"

13 april 2010 16:34

Vilken luring du är :)Smart tänkt !
Fina svanar på kortet.

http://camillalillagul.blogspot.com

 
Ingen bild

Snuffsan

13 april 2010 19:14

Vilken söt liten pipi;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards