Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Monica och Jacob - 5 maj 2010 06:04

Fick svar på magnetröntgen i går, och mycket riktigt hade jag spår efter ett diskbråck vid L-5 roten. Sedan var det lite artros och diskdegenerationer men inte värre än vad folk i min ålder brukar ha.När man läser vad det står i remissutlåtandet som jag fick behövs onekligen en uppslagsbok, tur att doktorn tog sej tid att förklara. Skönt var det i alla fall att diskbråcket läkt ut av sej självt för det var inte roligt att ha kan jag lugnt påstå. Dom övriga småfelen i fasettleder och ligament får man leva med tydligen.


Jacob läste jobbannonser i går bland annat sökte Viking Line kockar, det skulle han söka meriterna finns ju sa han eftersom jag är törstig   och kan skala potatis  


I dag blir det att försöka rensa upp lite på baksidan en hel del har tagit mycket stryk i vinter såg jag. Kalla nätter med minusgrader fortfarande gör ju inte saken bättre, ja det är bara att vänta och se om rosorna skjuter nya skott från roten.

  

Ibland blir reaktionen inte den väntade  

Ha en skön onsdag  


Av Monica och Jacob - 5 maj 2010 05:30

WATERY WEDNESDAY # 86

  

Österåker Sweden

For more watery pictures http://waterywednesday.blogspot.com/

Av Monica och Jacob - 5 maj 2010 05:15

ONSDAGSTEMA--GARANTERAT

  

När myrorna vaknar är det garanterat vår.

För fler temabidrag http://onsdagstema.blogspot.com/

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards