Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

Grattis

Av Monica och Jacob - 7 juni 2010 09:45

ETT STORT GRATTIS TILL ANNA O ATHENA

552,25 poäng och certpoäng i Elitspår på Knivsta BK i går    

Nu har man sadlat om från lydnad till spår, efter 4 lydnads SM kommer man ju inte mycket längre på det området. 12:va i finalen förra året inte dåligt pinkat av en schäfertik bland alla Borders men nu är det spår som gäller nio år är hon hunden men still going strong ihop med sin duktiga matte. Som uppfödare har ju det här varit en dröm som inte alla uppfödare får uppleva, med 317 av 320 möjliga poäng i Elitlydnaden är dom ju i den högsta toppen.

  

Apportering  på Lydnads SM 2006

  

Guldhunden tar sej ett dopp, ja det var lite skryt men det har varit såå roligt eftersom vi fött upp hennes pappa Zeus också. Ja ibland blir det bara så rätt, hela kullen blev bra så pappa Zeus och mamma Zelda kunde vara nöjda  

Nog med skryt, vad händer ja som tur är inte ett skit mycket jobb i trädgården och sedan ska ju Gänget ha sitt.  

En gammal bild Zeus med sin kong Argos och Ebba

Ha en skön måndag  

 
 
Ingen bild

Siv

7 juni 2010 10:14

GRATTIS.
Funderade just vart hon tagit vägen, man borde ju kunnat räkna ut att dom duktiga tu skulle hitta på något annat;-)
Ha en skön dag, jag ska in till stan och ögonshoppa lite;-)KRAM

 
Ingen bild

Gisse & Sigvard

7 juni 2010 10:59

Wow och stort GRATTIS till både dig som uppfödare och Anna och Athena.

KRAM

 
Ingen bild

JJ

7 juni 2010 14:33

GRATTIS;-)

 
Noomi

Noomi

7 juni 2010 21:57

GRATTIS!! Jättekul läsning och superhärligt att de duktiga tu fixar en ny karriär trots att jycken är nio :)
KRAM

http://www.dizzyweb.se

 
Ingen bild

Susan

7 juni 2010 23:37

Vi hamnade i olika grupper så planen var att prata med A till lydnanden.....men så bröt jag. Vad bra jobbat, hade gett ett cert på Lördagen.
Ha en bra vecka / puss

 
Sussi

Sussi

8 juni 2010 09:15

Men gud så kul. Grattis till dom! Men även ära till era voffsingar. Vilka gener ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Marre & Rasmus

Marre & Rasmus

8 juni 2010 11:19

Självklart ska du skryta gumman, fattas bara, Vicken superhund säger man här. Här kan man inte annat än hojta GRATTISSSSSSS…;) Och GRATTIS till en härlig uppfödare som dig, du rockar fett!!!

http://papillonbus.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Totte

8 juni 2010 17:08

Grattis Syrran!

 
oldmolly

oldmolly

8 juni 2010 18:50

Ack ja! Det här påminner mig om min ungdom, då man höll på med hundsport. Nu vegeterar jag bara med "min" hund. Fast det är ganska så bra det också :-)

http://oldmolly.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Yvonne

8 juni 2010 23:37

vilken kanonschäfer.helt fantastiskt måste brås på mor i torpet hi hi
helt underbar badbild,ja puh mycket att göra
i trädgården då det växer så det knakar och gräsmattan måste klippas ofta nu.
Kramen

 
Glimz

Glimz

9 juni 2010 03:47

Hon är så duktig Anna & med en bra hund, ja då kan det inte bli annat än bäst! Det är en fröjd att se dem träna & framför allt tävla :) Man får vara stolt & du ska vara stolt!! Jag hade slagit på stororkestern jag *asg*
Kramen till dig o din fiiina flock!

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards