Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

Kajsa

Av Monica och Jacob - 16 juni 2010 06:30

Tittade på Kajsa   i  går, herregud vad grå hon blivit runt nos och ögon

  

Hon är ju trots allt (bara) 8 år, man är ju van vid Zeus som inte blev nämnvärt grå.

     

Denna hund är över tolv år på den här bilden och har knappt ett grått strå, Forever young var han min Zeus   saknar dej sååå.

     

Utanför grinden och en bit ner på gatan i vägrenen växer den här gruppen olikfärgade vildaklejor helt ljuvliga är dom, ska försöka ta frö av dom till hösten.

I förrgår skulle jag köpa mej en ny kamera trodde jag i alla fall efter att ha tittat överallt på nätet läst och förkovrat mej skred jag till verket och fick en rejält lång näsa. Dom modeller jag tittat på gick visst bara att köpa på nätet varför i helvete skriver man inte det då  

Det här kom

    

Jacob hemdragandes med och han som har ondgjort sej över bröllopshysterin i veckor, ganska smaklöst måste jag säga  Tacka vet jag en vanlig hederlig mazarin.

Ha en bra dag  


 
 
Ingen bild

Siv

16 juni 2010 07:04

Grå men söt, Zeus såg ju aldrig gammal ut på något foto. Smaklöst och inte var dom direkt goda heller, man gör pengar på allt fy vad mycket smäck man ser med deras foto på;-(
Ha en skön dag/Kram o nattinatti

 
Glimz

Glimz

16 juni 2010 09:03

Hon klär sig oerhört fint i silvret tycker jag. En snygg lady bär upp det med heder :) Men oj, var han hela 12år & inte ett endaste grått syns, ooootroligt! Hoppas du hittar din kamera, håller tumme :)
Kraaaam

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

16 juni 2010 09:49

På Doris märks inte det gråa eftersom hon är så ljus men man vet att det finns där. Hon är över 9 år nu. Än har hon spring i benen ;)

Jag har inte halkat dit på någonting än som har med bröllopet att göra. För mig känns det bara som om man kan spy på allt nu. Det ska bli så skönt när dom gängat sig och bröllopsyran lagt sig ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ewa-lena

Ewa-lena

16 juni 2010 10:32

Så fin med sin gråa nos!!

Kram Ewa-lena.

http://tannenhugel.se

 
Ingen bild

Yvonne

16 juni 2010 16:32

fröken grånos är såå söt.puss på nos från mig,
Nä tacka vet jag hederliga vanliga mazariner,
Trött på all bröllopshysteri,Hela bröllopsspektaklet kan fara åt fanders för min del.
Fin mormorsros har en själv som jag tagit skott från mormor i finland,fint minne.
Kram på er och frossa i bruna mazariner,

 
skogsfrua och ludde på dal

skogsfrua och ludde på dal

16 juni 2010 19:17

Kajsa klär i det grå tycker en som heller inte färgar sig;-) Aklejor hör till de mest utsökta blomster man kan tänka sig och självsår sig snällt och gratis. Mazarinerna ser mumsiga ut, kartongen hamnade väl omgående i soppåsen och Jacob fick väl stå i skamvrån en stund förstår sig, hehe.

http://barasaras.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Susan

16 juni 2010 20:35

Det där lilla går är ju nada. Gucci såg ut som snövit vid 2 år *S*.Gretzky har inte heller mkt grått så hanar kanske åldras mindre än tikar.....skillnad på människor och djur haha
Svårsålda kakor då ingen vill gynna deras fond. Går till utanförskap vilket bara kommer gynna nysvenskar så ngr killar men jag har intte orkat kolla upp vad deras fond går till .Käkar hellre kanelbullar utan fonder ;)
Puss

 
Pialotta

Pialotta

17 juni 2010 00:28

Men du så fin bild på din gråhåriga Kajsa.. riktigt bra och nära:) har du inte två hundar nu då eller har jag missat något? Aklejer är så himla vackra.. riktigt gammeldags trädgårdsblommor. Du de där kungliga kakorna och chokladen har ju inte alls gått att sälja så bra i butikerna .. det blir säkert rea på dessa efter bröllopet;) Mannen här gormar oxså så fprt han hör bröllop.. är det konstigt eller.. så mycket, så länge det hållt på. Men jag ska sitta och kolla in det på lördag.
jag måste tala om för dig hur du kan göra för att få in din adress (permalänk) hos mig.. jag har skrivit det i kommentarerna oxså.


Jag har högerklickskydd för att undvika Spam här i kommentarerna .. därför kan det va lite knepigt att kopiera i sin permalänk till adressen .. MEN det går bra om du har kopierat innan din adress.. Börja skriv http: .. så kan du se din adress och ta in den:)

Kopiera först din adress .. men det förstår du säkert..
Ha de gott i solen blir finemang i morgon:)

http://caffepaus.blogg.se/2010/june/tog-en-svang-m

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 20 mars 11:00

I går var det dags för en spruta i ögat igen, är så glad att jag har råd med detta nu när dom röd-gröna i regionen håller på att slakta hela sjukvården undrar hur länge hjälpmedel i hemmet kommer att vara gratis är väl bara en tidsfråga. Eftersom j...

Av Monica och Jacob - Måndag 19 feb 17:15

Hu förra veckan var det riktig vinter här, fick skotta varje morgon och under all snö var isgatan kvar så man fick verkligen se sej för.         Nu har det tinat bort lite is men man får fortfarande se sej för, vore en katastrof om jag skull...

Av Monica och Jacob - Lördag 3 feb 16:03

Man har fått motion i vinter, snön har ju vräkt ner. Medan jag skottat har hundarna motionerat sej vilket ju inte är så tokigt.     Nu är det mindre roligt med all is man får gå försiktigt och se sej för har ju ingen större lust att hamna på...

Av Monica och Jacob - 21 augusti 2023 10:36

Mor skulle ha fyllt 90 år den 12/8 så vi tog och åkte till Edsbro tände ljus och bytte ut blommorna. Kalhyggena blir bara fler och fler på vägen mellan Rimbo och Edsbro, riktigt tragiskt att se eländet och absolut inte bra för klimatet som al...

Av Monica och Jacob - 2 augusti 2023 10:03

För att alla ska kunna bidra till ett smartare och mer hållbart samhälle har regeringen beslutat att alla elmätare ska bytas ut. Den nya mätare är förberedd för digitala tjänster och kan hjälpa dej hitta hushållets energitjuvar. Ärligt vem fan br...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards