Direktlänk till inlägg 2 juli 2010

Musik o fotoautomaten

Av Monica och Jacob - 2 juli 2010 06:30

 

MUSIK OCH FOTOAUIOMATEN / FAVORITFYRAN

  

Ja favoritfyran i musik varierar stort på Torpet, men det finns ju alltid några som håller stilen år ut och år in.

En gammal goding, gillade det mesta Jackie gjorde.

 

http://www.youtube.com/watch?v=jZIoxw0ca9E&feature=related

Inbäddningen var tyvärr borttagen på begäran varför fattar inte jag men ni får hålla till godo med länken. Tina Turner är ju i en klass för sej och Eros Ramazzotti går ju också att lyssna på.

Carmela Soprano hade den som sin favorit hon också, en håret på armarna resande musik.

Ytterligare en låt som jag aldrig tröttnar på, skulle kunna göra listan mycket längre allätare som jag är men slutar här eftersom det skulle vara en fyrklöver

För att lyssna på flera bidrag http://kafferasten.blogg.se/




 
 
Marilyn

Marilyn

2 juli 2010 11:34

Ååå, nu gjorde du mig så glad. Jag älskar denna låt… Ler igen. Tack gumman min, kramar om!

http://papillonbus.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

2 juli 2010 13:44

Otroligt bra låtval denna veckan. Time to say godbye är bara så himla fin. Blir även lite knottrig när jag hör Eroz Ramazzotti och Tina Turner i deras duett. Den är verkligen jättebra.
Ha en trevlig solig helg.
Lena

http://blogg.aftonbladet.se/artan

 
Pialotta

Pialotta

2 juli 2010 14:00

Trean var ny helt ny för mig, men duuuuuuuuuuuu, vilken bra låt:) Eros Ramazzotti är ju bara en höjdare.. har alltid gillat hans italienska musik.. Italienska, det vackraste språket jag vet:)
Andrea Bocelli .. vilken kille.. vilken låt.. jag ryser:)
Bra låtval och så var där en jag inte kände till.. heja, heja.. länge leve musiken:)
Ha de gott.. Jag har precis varit på "Pedaltur" .. det fläktade till i alla fall:) Nu blir det kaffe på balkongen under parasollet:)

http://kafferasten.blogg.se

 
MisswhatsitMisswhatsit

MisswhatsitMisswhatsit

2 juli 2010 14:22

Härligt låtval! Alla låtarna är bra, men Jackie De SHANNON gillar jag skarpt. Låten lyssnade jag ofta på när den var som mest poppis. Har inte Del shannon gjort den också?
Ha en härlig dag!

http://misswhatsit.blogg.se

 
Mia

Mia

5 juli 2010 04:30

Jamen, hur svårt är det inte att välja bara fyra??? Men du har ju verkligen lyckats... och lyckats bra *L*

http://www.matmia.blogg.se

 
Camilla "Lillagul"

Camilla "Lillagul"

5 juli 2010 08:59

Tjingeling !
Hört dom 3 första låtarna innan , men den sista var ny för mig :)
Eros Ramazzotti är bara sååå braaa !
Var o såg honom på Globen förra året :)

http://camillalillagul.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards