Direktlänk till inlägg 23 juli 2010

Musik o fotoautomaten

Av Monica och Jacob - 23 juli 2010 05:30

MUSIK O FOTOAUTOMATEN # SVENSK GRUPP/ARTIST


Den här mannen har legar på listorna till och ifrån så länge jag kan minnas, tyvärr hittar jag ingen av mina gamla favoriter på JT så dom här får duga.

Sandelin har genom åren gjort en del låtar som jag gillat, den här bland annat

Kent finns väl inte så mycket att tillägga  bra är dom, inte allt men tillräckligt mycket för att dom ska få plats i låtsamlingen på Torpet. I just den här FF råder det delade meningar om vad kören sjunger egentligen  

Listan kan göras mycket längre men vi sätter stopp här och önskar en trevlig helg  

För att se fler bidrag  http://kafferasten.blogg.se       



 
 
Lena

Lena

23 juli 2010 11:18

Jerry Williams är en cool snubbe som gjort många goa låtar. Lyssnade på honom en gång för många år sedan när han gjorde ett liveframträdande på Gröna Lund. När det gäller Christer Sandelin och Style så kan man hitta flera jättemysiga låtar. Hon har ett sätt tycker jag mycket om. Kent har jag faktiskt inte lyssnat så mycket till....men den här låten är riktigt bra.
Ha en trevlig helg....Lena

http://blogg.aftonbladet.se/artan

 
Pialotta

Pialotta

24 juli 2010 00:42

Lille Jerry är cool.. gillat honom sedan My darling "Nelliegray"-tiden;) Hans hand vid eller på örat vida känt och hans benvrickning:) Han orkar allt hålla igång den mannen ännu..:)
Ha de..

http://htttp://kafferasten.blogg.se

 
Ingen bild

JJ

24 juli 2010 17:57

Gamla Number One, kul att höra den igen;-)

 
Mimmi

Mimmi

24 juli 2010 18:00

Gillar alla fyra låtarna,Style låten var ny för mej men klart lyssningsbar;-)

http://malanutt.se

 
Misswhatsit

Misswhatsit

24 juli 2010 18:26

Härliga låtar och bra artister. Jerry Williams är nog lite favorit. Jag gillar att lyssna på hans låtar när jag städar. Det går som en dans.:)

http://misswhatsit.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 20 mars 11:00

I går var det dags för en spruta i ögat igen, är så glad att jag har råd med detta nu när dom röd-gröna i regionen håller på att slakta hela sjukvården undrar hur länge hjälpmedel i hemmet kommer att vara gratis är väl bara en tidsfråga. Eftersom j...

Av Monica och Jacob - Måndag 19 feb 17:15

Hu förra veckan var det riktig vinter här, fick skotta varje morgon och under all snö var isgatan kvar så man fick verkligen se sej för.         Nu har det tinat bort lite is men man får fortfarande se sej för, vore en katastrof om jag skull...

Av Monica och Jacob - Lördag 3 feb 16:03

Man har fått motion i vinter, snön har ju vräkt ner. Medan jag skottat har hundarna motionerat sej vilket ju inte är så tokigt.     Nu är det mindre roligt med all is man får gå försiktigt och se sej för har ju ingen större lust att hamna på...

Av Monica och Jacob - 21 augusti 2023 10:36

Mor skulle ha fyllt 90 år den 12/8 så vi tog och åkte till Edsbro tände ljus och bytte ut blommorna. Kalhyggena blir bara fler och fler på vägen mellan Rimbo och Edsbro, riktigt tragiskt att se eländet och absolut inte bra för klimatet som al...

Av Monica och Jacob - 2 augusti 2023 10:03

För att alla ska kunna bidra till ett smartare och mer hållbart samhälle har regeringen beslutat att alla elmätare ska bytas ut. Den nya mätare är förberedd för digitala tjänster och kan hjälpa dej hitta hushållets energitjuvar. Ärligt vem fan br...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards