Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Monica och Jacob - 3 augusti 2010 12:00

I går var det dax att gå till tandläkaren igen, har haft ilningar i vänster framtand sedan i torsdags och är det något jag alltid har varit rädd om så är det framtänderna. Man hittade i alla fall inget fel på tanden men en liten inflammation i tandköttet och 810 kr fattigare blev jag . Sedan var man förvånad över att jag inte hade några lagningar i framtänderna, hallå bara för att man inte är 20 längre behöver man väl inte se ut som om man käkat granatäpplen. Nä än kan man bränna av ett Stomatolleende. På tal om tandkräm så funkar faktiskt Colgates nya mot ilningar i tänderna, det trodde jag inte eftersom att jag misstror all reklam och utgår från att dom vill åt mina pengar.

  

Undrar just vad man matat mej med innan man tog detta kort, kunde man inte väntat till ungen i alla fall försökt prestera ett leende  . Håller på att snygga till och lägga in gamla kort på ett usb minne, kan ju vara kul för någon att ha om 100 år och att gardera sej med både papper och databilder är ju inte fel.

     

Leta godis och

     

käka dom få vildhallon man hittar är kul tycker gänget.

  

Det börjar mörkna på kvällarna, en del blir deppade av det men jag som är en höst och vårmänniska tycker att det är ganska mysigt.

Ha en skön tisdag  


Av Monica och Jacob - 3 augusti 2010 05:54

TISDAGS TEMA # NÖJE

  

För en del är detta ett helgnöje.

För att se fler bidrag http://tisdagstema.se/

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards