Alla inlägg den 27 september 2010

Av Monica och Jacob - 27 september 2010 05:52

Ja hur fort livet kan slås i spillror av en som tror att han och hans känslor är för mer än andras, ett par av mina föredetta kollegor fick sin son dödad i helgen kan inte ens sätta mej in i deras situation men skulle nog bli galen.Läskigt det här våldet som man kan råka ut för utan att ha gjort någonting, som jag har sagt förut så skulle jag nog få väldigt mörka tankar vad beträffar gärningsmannen om det vore mitt barn. Nu börjar det bli lite för många som man känner som blir dödade eller misshandlade med men för livet som följd.


Den här veckan är det mycket som ska göras, börjar bli dax att natta trädgården och plocka ner äpplena innan frosten kommer. Synd att man inte kan lita på vädergubbar o gummorna längre, inte ens Jacobs älskade Åsa R kan göra en prognos som stämmer vilket han får höra må ni tro.

  

Den mindre kragen som han har när vi är ute, men jag får hålla koll för jag är inte säker på att han inte kommer åt att klia sej när han har den.

  

Undrar just vem som kan äta dessa svampar utan att må väldigt dåligt.

  

Hittar ni myran, lite svårare än på orginalbilden eftersom bloggprogrammet förminskar bilderna.

  

Vacker hösthimmel

Ha en skön måndag  


Av Monica och Jacob - 27 september 2010 05:45

MÅNDAGSTEMA # LJUS

  

Det är inte en bil utan en vovves ögon som lyser i natten.

För att se fler bidrag http://mandagtema.blogspot.com/

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards