Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Musik o fotoautomaten

Av Monica och Jacob - 23 oktober 2010 05:15

MUSIK O FOTOAUTOMATEN # RELAXMUSIK

Det blir två av mina relaxfavoriter, i dag tittade jag igenom bidragen och såg att en del jag tänkt på var upptagna.

Richard Burtons röst gör mej relaxad, låten handlar om världarnas krig men jag gillar att lyssna på den när jag tittar in i huvudet.


   

Relax i morsans säng 

Svaret på dina frågor.

A. John Fogerty och Springsteen

B. Han Lundell om jag inte missminner mej  .

C. Som mej Rock  

D. Elvis The King  

E. Ja, tror jag i alla fall  

F. Till skillnad från mej gillar du det skarpt  

G. Har för mej att du slukar det med  man ska ju vara lite allätare.


För att se fler bidrag   http://kafferasten.blogg.se/

 
 
Lena

Lena

23 oktober 2010 19:57

Två underbara och mäktiga låtar.

http://blogg.aftonbladet.se/artan

 
Ingen bild

Siv

23 oktober 2010 20:08

Härlig är den Eve of the war, tröttnar aldrig på den.
Ha en skön lördagkväll/Skål o Kram ;-)

 
Pialotta

Pialotta

23 oktober 2010 22:17

Två härliga val du lagt in Brusa högre lilla å med Björn J´son Lind, helt i min smak ..
Frågorna är inte helt rätt, men nästan.. ett par är inte riktigt okej.. men jag återkommer. Din bild är bara så där skönt avslappnande med din hund i huvudrollen.. riktigt skönt som alltid:)
Ha de gott.. vi hörs:)

http://kafferasten.blogg.se/2010/october/relaxmusi

 
Anni

Anni

4 mars 2011 21:47

Och tänk att amerikanarna trodde att Burtons berättelse var på riktig när den sändes...

Har du sett filmen med Tom Cruise? Ruskigt läskig o när man inte klarar att se mer är den slut. Snopet.

http://vardagsnjutning.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards