Direktlänk till inlägg 14 november 2010

Söndag

Av Monica och Jacob - 14 november 2010 06:06

Vad säger man inte ringde det någon från Albano som dom lovade, snart har jag tappat förtroendet helt för dom också och att operera honom där om det skulle behövas kommer att ta emot. Jag vet att dom har mycket att göra men i den sitsen jag sitter i vore det skönt med lite backup i alla fall. Annars har det gått riktigt bra några dagar nu vilket jag tydligen inte ska skriva för då rasar ha väl omkull igen.Bättre flås har han i alla fall fått och går han ensam så tar han det lugnt, man får ju tacka gud för att det inte är damp Signe   som är sjuk.

  


  

Balansövningar nere vid badet, sämre kan det väl inte bli av det.

Ha det bra  

 
 
Ingen bild

Ingegerd

14 november 2010 09:48

Men det är ju smart med balansövningar! Ifall det är impulser till och från hjärnan som är svaga.
Han är fin!

 
Madde

Madde

14 november 2010 10:06

gud vad dåligt, bara ringa dom på måndag och uplysa dom om det missade samtalet och att du känner förtroendebrist!

http://www.working-gsd.se

 
Glimz

Glimz

14 november 2010 10:36

Albano & jag, vi kom i klinch för länge sedan å jag kan ännu inte förlåta dem. För mig gäller Bagarmossen, men dit blir det ju ännu längre för dig att åka. Har så svårt att lita på dem, för dem håller aldrig vad dem lovar! (tycker jag). Kom igen Argo, du fixar det här, kämpar mannen du är BÄST!
Kramar om massor!!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

14 november 2010 10:59

Tyvärr brukar det ju vara så. När man nämner att något är bra så går det åt andra hållet men det får vi verkligen inte hoppas den här gången! Vad konstigt att dom inte hör av sig. Som oroad hundägare vill man ju att dom ska hålla vad dom lovar. Man vill ju inte ha mer att tänka på! Det har man ju nog ändå..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Beate

Beate

14 november 2010 16:16

1. Det är ungefär som i den "mänskliga" sjukvården då, trist. Ring själv på måndag, allt besvär ligger hos patienten, trist igen.
2. Han verkar ju riktigt pigg och glad din kille. Han mår ju bra, det syns ju. Hade du ställt mig upp på det breget för balansövningar så hade du fått ringa 112. Men sen så har jag ju bara två ben;-)

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Ewa-lena

Ewa-lena

14 november 2010 18:32

Hej på er.
Hörde av Tottes matte att Argos var dålig.
Vi har en ur D-kullen som blev jätte dålig tvärt i Lördags han vaknade upp på morgonen och såg ut som han klämt två sjuttisar, Dom åkte in till ulltuna och en massa prover togs nu har dom fått svaret, ANNAPLASA en fästing buren sjukdom.
I dag var han som borta i höger sida och hade svårt med balansen. Dom ska tillbaka till Albano i morgon för kontroll och flera provsvar. Evetuelt blir det magnat rönken där med.
Kram på er och jag håller tummarna.
Ewa-lena.

http://tannenhugel.se

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

14 november 2010 20:03

Vad skönt att han är lite bättre gossen :) Men vad sjukt att dom inte hör av sig om dom sagt dom ska göra det. Måste dom väl förstå att man är orolig.

Får väl hoppas du får tag på någon i morgon som kan svara på dina frågor.

Vilka härliga bilder du tagit :) Ni verkar ju kanon skönt hos er med sol och ingen snö :)

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Ingen bild

Yvonne

14 november 2010 23:44

Provsvar Anaplasma= Erlichia som Zascha hade.symtomen var vingel.förlamning i bakdel men det provet hade dom väl redan tagit på A,
Ring Albano på måndag och ifrågasätt dom du..
Söt är han fina A,tror han kämpar på bra,
Kram o hade bra

 
Marre

Marre

15 november 2010 08:50

Jag hoppas att detta snart löser sig så ni alla får må bra igen.

Vad det gäller balansövningar så är det aldrig fel.

Håller tummar här. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards