Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Inte ett ljud

Av Monica och Jacob - 14 december 2010 08:28

Inget har vi hört från veterinären fast hon haft resultatet sedan i fredags tydligen, har kollat med rtg på Ultuna. Att jag helt tappat förtroendet för henne är väl inte så konstigt, vet ju att dom har mycket att göra men varför ska jag bli lidande av det. Det är 7 veckor sedan jag var där första gången, jag har själv jobbat med rehab utan någon uppbackning utom från den andra allmänveterinären. Att jag håller på att bli lömsk är nog bara förordet, hoppas jag kan hålla mej när och om hon ringer det löser ju inga problem för Argos att jag blir förbannad men svårt blir det.

  

Ha en bra dag i snö och kyla, återkommer om och när jag hör något.

 
 
Ingen bild

Phia

14 december 2010 08:57

Hm,,finns ju inget värre än ovisshet,,fy f-n..Fortsätter med tumhållningen idag då..Kram

 
Marre

Marre

14 december 2010 09:14

Håller med "Phia"...

Bara så dåligt då dom har svaret. Hur svårt kan egentligen vara å ge dig det då??? SUCK... Hoppas verkligen på det idag.

Håller alla fingrar här hårt. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

 
Ingen bild

Siv

14 december 2010 09:18

Tycker nog det är lite smådåligt att inte ringa, beskedet som kommer från MRT är ju lättläst och i grunden färdigt i alla fall på människor.
Håller tummar o tassar i dag också, försök hålla dej även om det blir svårt explodera i alla fall inte innan du fått höra resultatet;-);-)
KRAMEN

 
cat

cat

14 december 2010 09:20

Fy vad tråkigt att de inte hör av sig.

http://1bildibland.blogspot.com

 
Sinna

Sinna

14 december 2010 09:51

Fy så jobbigt!! Riktigt dåligt att inte ringa tycker jag. Vi fortsätter att hålla tummar och tassar.
Sinna

http://sinnasidan.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

14 december 2010 10:12

Sånt där gör mig så sur. Ska det vara så svårt att ta upp luren och ringa ett samtal som max kommer ta 5 min. Så upptagen kan ingen vara!!
På ett sätt tycker inte jag du ska hålla dig utan säga vad du tycker och tänker, men du har rätt i att det inte gynnar någon så det är väl bäst att hålla tyst ändå.. Suck!
Hoppas på att du får svar idag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marre

14 december 2010 10:20

En sådan frihet här kommer man själv aldrig att ha råd med, hm, Får väl ut och ragga på en som redan har en koja, skrattar här. Jobbar visserligen inte, men vill ändå få en god nattsömn… Kramiz

 
Ingen bild

JJ

14 december 2010 10:44

DÅLIG stil, hon måste väl efter att ha undersökt hunden fatta att du är orolig;-( Även om man inte hittat något fel utan det sitter någon annanstans ska hon ju tala om det så fort resultatet dyker upp tycker jag.

 
Madde

Madde

14 december 2010 12:26

Ring receptionen och be dom läsa upp resultatet på röntgen för dig!
Dom får ta det långsamt så du hinner skriva ner det som sägs!
Sedan ringer du en annan klinik och hör vad dom har att säga blir *cencur* på veterinärer!

http://schaferlyan.blogspot.com

 
Vicke

Vicke

14 december 2010 17:03

då förstår jag att du börjar tappa tålamodet

http://animeraigimp.bloggplatsen.se/

 
agneta

agneta

14 december 2010 18:48

Att vänta på svar är verkligen tråkigt :(
Hoppas att det i alla fall blir ett positivt svar när det väl kommer.

http://enkameraettliv.blogspot.com

 
Ingegerd

Ingegerd

14 december 2010 19:10

Ja, här sitter vi alla och väntar! Hör hon inte av sig i morgon onsdag, får Du ringa själv - igen. Så kan man inte behandla djurägaren! Fråga sedan varför det dröjt, klart hon ska få veta hur det känns, vi är ju också dyrt betalande kunder!

http://vitplister.blogg.se/?tmp=14185545

 
Glimz

Glimz

14 december 2010 20:43

Har full förståelse över att du är grinig över hur du blir behandlad. Jag hade inte kunnat hålla mig från att kläcka ur mig syrliga kommentarer. Tycker dem skall få höra att du är besviken över behandlingen, dem måste få veta hur ägarna mår, det tar mycket på psyket att gå & vänta! Det bästa till dig :)
Kraaaam!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Beate

Beate

14 december 2010 22:47

Lugn nu Monica, det ordnar sig (mitt motto, som nästan alltid går hem faktiskt).

1. No news are good news säger engelsmännen. Så tänk på det.
2. Bilden på Argos - jag älskar den. Han "skelar" på ett så himla charmigt sätt samtidigt som han vill säga: " Å vad f*n vill du nu då? Jag kan liksom inte smajla varje gång som du tar fram din dj****r kamera. Take it or leave, can't care less." Typ...

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

14 december 2010 23:49

Men jösses vilken puckad veterinär du har :( Fattar dom inte att man vill ha nått svar. Betalt vill dom ha snabbt men att höra av sig verkar inte gå lika snabbt.

Vilken härlig vinterbild på Argos :)

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Ingen bild

Yvonne

15 december 2010 00:29

vafan då,,
hur länge ska du få vänta..
tyckér synd om er,,,
hoppas att dom hör av sig i morgon,,
Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards