Direktlänk till inlägg 21 december 2010

Ortopeden

Av Monica och Jacob - 21 december 2010 10:09

Ja i dag ska vi till Peter den kombinerade ortopeden och neurologen, har jag fått MRI:t från Ultuna då svar nej i går bemödade man sej inte alls med att dela ut posten här. Ja Sverige är fantastiskt, ringde Ultuna i morse och dom skulle faxa det till Arninge, maken till trevligt ställe får man leta efter Ultuna alltså.Sedan ringde jag glad i hågen för att tala om för dom i Arninge att det kommer ett fax med resultat av Argos MRI, det kan ju vara bra för dom att veta vad som gäller eftersom Peter inte remiterat Argos. Med min vanliga otur hade man satt ett UFO i receptionen som inte visste vad jag pratade om, jaja efter lite dividerande trillade polletten ner till slut det här bådar gott för mitt besök skygglapparna åker på hemma redan och boxhandskarna får Jacob gömma. Tur att jag vet att Peter är utrustad med hjärna i alla fall, hoppas nu att han ser lika positivt på Argos framtida utveckling som dom 2 ortopederna och neurologen på Albano.

  

Kanske inte konstigt att man inte får någon post.

  

SötSigge   ur vår tredje och sista kull

  

Argos   o Ebba   undrar om hon är släkt med Charlie Chaplin med tanke på benställningen.

Ha en bra dag, själv är jag nervös får skotta balkongen som terapijobb

 
 
cat

cat

21 december 2010 11:02

Det kommer säkert gå jättebra hos veterinären idag.

http://1bildibland.blogspot.com

 
Madde

Madde

21 december 2010 11:19

Håller tummarna för dagens besök! Och du vet vart du hittar Peter i framtiden utan att behöva jaga runt och strula på Albano!
Den andra veterinären på kliniken Jan är också mycket kunnig och trevlig!

Dessutom som ett pluss i kanten är dom inte alls pengakåta utan vet hur dyrt det är att ha sjuka djur osv.
Ringer man dit får man ALLTID prata med en veterinär och inte en receptionist som saknar social kompitens och ordningsinne!

http://schaferlyan.blogspot.com

 
Sinna

Sinna

21 december 2010 16:49

Tummarna på!! Härlig bild på sötsigge

http://sinnasidan.blogspot.com

 
Marre & Rasmus

Marre & Rasmus

21 december 2010 17:36

Hoppas att det gick bra hos veterinären idag och så klart hålls alla tummar, men det vet du!

Härliga busbilder ;) Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

 
Madde

Madde

21 december 2010 18:33

Härligt med en saklig veterinär, perfekt med en sådan jättelåg dos av kortison!
En tablett är ju så pass lågt på en schäfer att det inte triggar igång vare sig törst eller hunger (och kisseriet) för det var väl predisilon du fick?

http://schaferlyan.blogspot.com

 
Beate

Beate

21 december 2010 20:53

Nu håller jag tummarna hårt att ni fick ett positivt besked - eller ja ett så bra besked som möjligt alltså. Hoppas du "offentliggör" diagnosen på bloggen.
Förstår nästan att ni inte får någon post. Det har ju för- och nackdelar att bo på landet;-)
Bilderna på hunderna är helt underbara. Har då aldrig sett en kobent hund som liknar Chary Chaplin måste jag säga.

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Glimz

Glimz

21 december 2010 21:24

Ibland undrar jag vad det är för lallare & clowner vi har runt i kring oss! Ett serviceyrke innebär att det kunder inblandade & fixar man inte det konceptet, byt jobb för böveln! Håller på dig i alla lägen, HEJJA! Ni har verkligen massor av snö! Allt det bästa till dig & ta ett djupt andetag....in with the good, out with the bad osv osv *lol*
KRAM!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Siv

22 december 2010 17:21

Haha dom finns överallt ufona;-)men visst är det hopplöst när folk inte fattar vad man säger.
KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards