Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Lugnt o skönt

Av Monica och Jacob - 28 december 2010 14:15

I går snöade det hela dagen, tar det inte slut snart vet jag inte var jag ska gå med vovvarna. Att gå på vägarna har jag ingen lust med, bara tanken på att hoppa i diket med fyra hundar är inte lockande hur fan skulle jag ta mej upp  

  

Argos

  

Signe  

Och Kajsa, Ebba höglöper så hon får gå själv.

Lugnet råder för tillfället så jag har egentligen inget att skriva om

  

Ha en bra dag  

 
 
Pysselfarmor

Pysselfarmor

28 december 2010 14:29

Men så skönt att det är lugnt och skönt ;-)
bådar gott!! //kramen

http://pysselfarmorsbilder.blogspot.com/2010/12/me

 
Beate

Beate

28 december 2010 14:35

Vilka toppenbilder på vovvarna. Måste säga att Argos är min favo. Inte bara för att jag gillar (snygga) killar. Signe är mest "annorlunda" med sin spetsiga nos. Däremot tycker jag att Kajsa liknar Argos. Återstår bild på Ebba alltså. Hon finns säkert med i headern men nu tar IQn slut hos mig.

PS. Vaddå hur ska du tar upp dig från diket. Hade du inte tre hundar med dig? Antingen vet dom vad som är bäst för dom och drar upp dig på direkten eller så springer dom hem och ropar på hjälp. En tredje version - å dina vovvar har ju hög IQ - så ställer dom sig på vägen och stoppar en bil. Så svårt kan det väl inte va;-) DS

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Ingen bild

Siv

28 december 2010 15:33

Häääärliga vovvebilder, Argosbilden var bäst men även snömonstren var fina;-) Skönt att det är lugnt så du inte har något att skriva om, det har ju varit lite mycket ett tag.
Ha en skön tisdagkväll/KRAM

 
Oldmolly

Oldmolly

28 december 2010 18:47

Sätt på hundarna en dragsele, så de kan dra dig upp ur snön :-)

http://oldmolly.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

28 december 2010 19:43

Kan tänka mig att du får värsta aerobicpasset med att kuta runt i skogen med vovfsingarna :) När våren kommer står det en atletisk kvinna bland träden :) En goooo tisdag!

Kraaaam!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sinna

Sinna

28 december 2010 20:26

Efter allt som har varit kan det ju vara skönt att inte ha så mycket att skriva om och vi får ju se härliga hundar så det gör ju inget ;-)
Samma problem här, det med snön och vägar menar jag :-/
Kram Sinna

http://sinnasidan.blogspot.com

 
Beate

Beate

28 december 2010 21:03

Du och Margareta är alldeles för snabba! Jag gjorde fel med vinnaren, nu är det rättat. Ja antingen ska jag korrläsa 10 gånger eller också förlitar jag mig på er två - mina räddande änglar alltså. 1 000 tack för att du också påpekade missen.

PS. Är för gammalt för sån't verkar det som;-) DS

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Ingen bild

Susan

28 december 2010 22:05

Å vilken fin bild på Signe. En liten snögubbe om nosen :). Läste att A mår bättre nu och det är underbart. Värmer om hjärtat att se honom, han påminner så om Z.Det tog 1 år för G att bli bra efter ormbettet men det har det varit värt.
Puss

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

28 december 2010 22:15

Du får skaffa dig en hundsläde, för du har ju nästan ett helt spann :) Då slipper du hamna i dikena....Eller det kanske blir ännu värre då ;)

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Ingen bild

Yvonne

28 december 2010 23:42

Skönt med lugn och harmoni.
Tack för fina bilder på din fina flock.Ja nog är det mycket snö alltid,he he
Kram på dig

 
cat

cat

29 december 2010 09:36

Ja den här snön är verkligen besvärlig för oss människor. Igår fick jag hjälpa till att knuffa loss en bil som kört fast.
Men vovvarna ser ju ut som om de har the time of their lives :)

http://1bildibland.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

29 december 2010 12:29

Ja du.. Går man utanför vägarna får man se till att ha riktigt höga stövlar på sig för att slippa få dom fulla med snö! Kanske dags att införskaffa sig såna där stövalar som dom som ägnar sig åt flugfiske har ;)

Doris ska börja löpa alldeles straxt hon med..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Marre

Marre

29 december 2010 19:35

Härligt gäng du har ;) och här gillar man dom alla, så fina :)

Nu är det inte roligt längre då plutten här har antingen stukat eller fått en muskelsträckning. Har ringt till vetten och till svar fått att vi ska avvakta till i morgon, hm. Ont har han stackaren. Och far min åkte in akut i morse å ska opereras. Själv mår man fortfarande pest, usch ja, inget kul alls.

Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

 
Glimz

Glimz

29 december 2010 20:34

Lite rabatt fick jag, men till nästa gång skulle jag få mer, dem tyckte att jag hade varit så tålmodig & inte betett mig illa :) Sötnosen är glad nu när hon får följa med mest hela tiden :D
Kramen!

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards