Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Monica och Jacob - 20 januari 2011 15:45

  

Härligt att se honom på tre ben igen, ryggen är stabilare och inte så mycket fäflugegång kvar bara vispandet. Och kan ni tänka er han håller på att lära sej skriva M som i Monica igen  

   


      

Skrivstilen är det inget fel på heller.

I går var det en riktigt härlig dag med solsken och fågelsång riktigt vårlikt, men som sagt var vintern är ju inte slut än.

   

Jag ska ju inte ha varken det ena eller det andra i ny teknik, rätt vad det var filmade kameran istället för att ta kort. Så nu har jag en film på en svärande Monica som inte kommer ihåg var knappen för Bild/Film på kameran finns, jag kan tala om att en här hemma haft kungligt roligt och tycker jag ska lägga ut filmen med ljud på bloggen. Kommer inte att hända kan jag upplysa om men nu när jag vet hur man gör kan det kanske bli en liten film på Gänget i alla fall.

Ha en skön torsdagkväll  

Av Monica och Jacob - 20 januari 2011 15:30

HIMMELSKT # 19

  

Soluppgång en riktigt kylig morgon

  

Det klarnade upp strax innan solnedgången en dag förra veckan, lite guldfärg blev det i trädkronorna.

För att se fler bidrag http://petuniablogg.blogspot.com/search/label/Himmelsk

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards