Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Monica och Jacob - 28 januari 2011 12:15

  

Hur svårt kan det vara, på fakturan står det debiteras försäkringsbolaget men inte då räkningen kom till oss i går. Bara att betala och sedan kopiera och skriva  för att sedan skicka in det till Volvia.

Tur att man i sitt arbete fått gå krishantering, det har verkligen behövts ett tag nu. Men som sagt var någon Roffes bilbärgning blir det aldrig mer, 5 timmars väntan på en bil som kom från södra sidan av staden därav den stora räkningen.

   


   

Tur man har sina små ljus i tillvaron, och ett glädjeämne till är ju att bilf-n rullar och ETS lampan slocknat igen  

Har även fått en kallelse till tandläkarn   och det kostar ju tusen kronor bara att sätta sej i stolen och öppna munnen. Det är nu snart ett och ett halvt är sedan operationen där man tog bort så mycket käkben så att det var ingen idé att tugga annat än välling. Allt har läkt bra och det finns inget hål kvar i käken, men det är ett ingrepp som jag inte önskar min värsta ovän ens en gång. Hade jag vetat från början hur jävligt det skulle bli hade jag lagt benen på ryggen på en gång.

Ha en skön helg  

Av Monica och Jacob - 28 januari 2011 12:00

MUSIK OCH FOTOAUTOMATEN # DRYCK

När jag läste temat och tittat på dom bidrag som låg uppe och innehöll en del av det jag tänkt mej blev det kortis i hjärnan. Men sedan kom jag på ett par gamla godingar, Lee Hazlewoods röst var och är jag väldigt svag för.

Den här kommer jag inte ihåg när den var poppis, men inte var det i går i alla fall.

För att lyssna på fler bidrag http://kafferasten.blogg.se/

Av Monica och Jacob - 28 januari 2011 05:48

HIMMELSKT # 20

  

 

  

Ett himmelskt ställa att vara på och rensa huvudet från tankar,har hoppat över snön helt denna gång och bjuder på lite öppet vatten och barmark.

För att se fler bidrag http://petuniablogg.blogspot.com/search/label/Himmelsk

Av Monica och Jacob - 28 januari 2011 05:30

TEMA FREDAG # ENERGI

  

En som är full av energi.

För att se fler bidrag http://sinneskatten.blogspot.com/

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards