Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Monica och Jacob - 3 februari 2011 07:15

Man kan ju börja undra om det sitter någon jävel och sticker nålar i en docka föreställande mej. I går såg jag något i Argos öga och mycket riktigt

  


 

den är tillbaka vårtan efter lite mer än fyra månader och fort måste det ha gått för förra veckan var den inte där. Inget som gör ont eller förstör synen men man tycker det är så onödigt, sedan sitter den ju så till att den måste åtgärdas.  Vi får höra vad veterinären säger nästa tisdag när vi ska dit och hon ser den, man kanske kan vänta någon månad till innan man opererar så han stabiliserar sej mer gubben. Hon sa även att man kanske kan klämma ur den vilket jag hoppas på, då kommer den garanterat tillbaka men jag tycker nog att det låter som det bästa alternativet. Föredrar nog att klämma den var tredje månad om det går, mot att operera igen.  Som tur är mår Argos bra och svansen går ju som en propeller igen, visst struttar han omkring men det är bara charmigt. Tur i oturen är att han inte haft ont varken av neuroskadan eller ögat men det är bättre att fixa ögat innan den växer ännu mer.

I dag regnar det, bättre än snö i alla fall min kropp behöver ingen mer träning nu denna vinter. Tandläkaren väntar i dag vilket ju inte är roligt varken för mej eller plånboken, bara man öppnar dörren ryker det en 1000 lapp.

Ha en skön torsdag  


Av Monica och Jacob - 3 februari 2011 07:00

MUSIK O FOTOAUTOMATEN # NYFIKEN PÅ MELODIFESTIVALEN.

Tyvärr är det det minsta jag är, har inte tittat sedan tonåren tror jag och 16 av artisterna i år vet jag inte vilka det är ens en gång  har nog blivit mossig.

Hoppas att du håller tillgodo med ett par låtar ur gångna års uttagningar Pialotta  och kram för att du håller igång utmaningen.


Ja nog hade man legat bra till för att hamna i lågornas sken alltid, tur att kyrkan förlorade sin makt.

För att lyssna på fler bidrag  http://kafferasten.blogg.se/

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards