Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Bättre o bättre

Av Monica och Jacob - 22 mars 2011 17:30

Härligt pålagringarna har stabiliserat ryggen riktigt bra vilket ju är meningen att dom ska göra med tiden. Den lilla neuroskadan kommer att vara kvar, vilket ju gör varken till eller från. Vi testar med kortison varannan dag och om så där en 4 månader var tredje dag.

Vilka mysiga klädhängare dom hade i undersökningsrummet, vill ha.

  

Hundleksaker är inte vad dom varit    otäckt tyckte Jacob  

Tack för uppslaget Madde, men den var mindre än jag trodde vilket jag påpekade för han i kassan och frågade om han inte hade någon större. Tyckte han såg lite sur ut när han sa vi har bara haft den här storleken. Den duger till Ebba i alla fall som gillar när den piper, Argos har lite för stort gap för den.

Köpte även denna skylt så att polis o brandkår ska veta att det finns hundar i huset   

I morse var det vackert igen vid soluppgången, tänk innan man började med Himmelskt tänkte man väl nästan aldrig på hur det såg ut uppe i skyn.

 

  

Ha en skön tisdagkväll       

 
 
Ingen bild

Siv

22 mars 2011 17:54

Härligt att det blir bättre o bättre, hoppas det funkar bra med neddragningen;-)
HAHA vilken mysig leksak, han här hemma tyckte också att det skulle vara otäckt med hundtänder i den;-)Hängaren vill jag också ha och smart med en skylt.
Hihi även jag har börjar titta upp efter du börjat med himmelskt.
Ha en skön kväll,jobbet kallar.
KRAM

 
Pennelina

Pennelina

22 mars 2011 18:13

Så skönt! Det går allt bättre här också :-D

Kramar från mig <3<3<3

http://pennelina.blogspot.com

 
Glimz

Glimz

22 mars 2011 18:33

Hahaha precis en sån hängare har jag innan för dörren :) Den är inte riktigt lika fin som den på bilden, då min är något mer sliten *asg* Å snoppen, den skulle Glimz mumsa i sig som en banan hehehehe
Sv; Strålande solsken här hemma å det är så mysigt, ler i kapp med solen, solen vinner =) men det bjuder jag på, jag kan ju inte vinna jämt *asg*
KRAM!!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Beate

Beate

22 mars 2011 20:53

Så skönt att gubben mår så bra!!! Kortison ska ju trappas ner väldigt långsamt - uppenbarligen både hos människor och hundar. Om man gör det för fort återkommer nämligen besvären - hos tvåbenta alltså.
Snoppleksaken har jag sett hos kollegan som har en malteser. Tror mig den var ganska stor med tanke på hur en maltesers ädlaste delar ser ut;-)
Skylten tycker jag om, bättre än en varningsskylt alltså.
Klädhängaren har jag sett hos Designtorget för ett tag sedan. Finns i många läckra färger. Vill också ha, trots att jag inte har hund.
Dina himlar är helt underbara. Snart vet jag hur dom ser ut - bara kika in här - då slipper jag gå upp tidigt;-)

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

22 mars 2011 21:21

Vad skönt att gossen blivit bättre :) Hoppas det funkar att dra ner korisonet också.

Verkligen söt klädhängare :) Men pipleksaken tror jag att ja kan vara utan ;)

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Madde

Madde

23 mars 2011 08:46

Det är det som är fördelen med pålagringarna! Det blir en naturlig steloperation!

Så underbart coolt med en pipissnopp!

Jag köpte en ny hundleksak inne på XXL i arninge! ALLA tycker den ser ut som en dildo, men jag tycker bra kampvänlig hundleksak *S*

Bild kommer på leksaken/dildon!

http://schaferlyan.blogspot.com

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

23 mars 2011 13:32

Ja kroppen har förmåga till självhjälp!
Du menar inte att du köpte den där naturtrogna naturella saken, förstår väl Jacobs känslor;-) Undrar vem kreatören är... en manshatande flata?
Rädda mig -skylten är fin och trevligare än varning för hunden, har nog samma funktion egentligen:-)
Jag fick ett renhorn (som annars skulle till tippen) av bror min, jäkla många krokar på ett sådant;-)

http://barasaras.bloggplatsen.se

 
Oldmolly

Oldmolly

23 mars 2011 15:32

Hmmm! Ja, jag säger då det. Vilka saker de hittar på nu för tiden. Man får hoppas för maken, att inte hundarna tar fel ;-)

http://oldmolly.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

23 mars 2011 19:40

En sån klädhängare har vi hängandes i klädkammaren. Vi köpte den på Ikea. Dom har kanske kvar dom fortfarande? Dom är bra söta :)

Synd att det inte gick att bota helt men om han bara mår bra och inte svajar för mycket så går det nog ingen nöd på honom. Nu har du fått bra hjälp i alla fall att hålla det under uppsikt!

haha den hundleksaken kändes nog liiiiite konstig!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Mimmi

Mimmi

26 mars 2011 10:34

Även leksaken finns här hemma;-)väldigt omtyckt till husses stora skräck ASG

http://malanutt.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 20 mars 11:00

I går var det dags för en spruta i ögat igen, är så glad att jag har råd med detta nu när dom röd-gröna i regionen håller på att slakta hela sjukvården undrar hur länge hjälpmedel i hemmet kommer att vara gratis är väl bara en tidsfråga. Eftersom j...

Av Monica och Jacob - Måndag 19 feb 17:15

Hu förra veckan var det riktig vinter här, fick skotta varje morgon och under all snö var isgatan kvar så man fick verkligen se sej för.         Nu har det tinat bort lite is men man får fortfarande se sej för, vore en katastrof om jag skull...

Av Monica och Jacob - Lördag 3 feb 16:03

Man har fått motion i vinter, snön har ju vräkt ner. Medan jag skottat har hundarna motionerat sej vilket ju inte är så tokigt.     Nu är det mindre roligt med all is man får gå försiktigt och se sej för har ju ingen större lust att hamna på...

Av Monica och Jacob - 21 augusti 2023 10:36

Mor skulle ha fyllt 90 år den 12/8 så vi tog och åkte till Edsbro tände ljus och bytte ut blommorna. Kalhyggena blir bara fler och fler på vägen mellan Rimbo och Edsbro, riktigt tragiskt att se eländet och absolut inte bra för klimatet som al...

Av Monica och Jacob - 2 augusti 2023 10:03

För att alla ska kunna bidra till ett smartare och mer hållbart samhälle har regeringen beslutat att alla elmätare ska bytas ut. Den nya mätare är förberedd för digitala tjänster och kan hjälpa dej hitta hushållets energitjuvar. Ärligt vem fan br...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards