Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

Ingen skyddsjakt

Av Monica och Jacob - 16 juni 2011 06:44

Härligt förnuftet segrade, man genomskådade dom små liven och sedan vill man inte ha jakt   så länge som man inte vet om det finns valpar i reviret.


Lite blommor ,Blåeld och Trädgårds Iris och i går kom det äntligen lite regn sköönt att slippa vattna.

Inget bada vid havet utan vi kör vattenlek hemma


Hur kul som helst.

Ny dammsugare har man och som vanligt funkar inte sladdvindan som den ska är det fler som brukar ha problem med det tro.

Ha en skön torsdag         

 
 
Beate

Beate

16 juni 2011 08:04

Bra, men det satt hårt inne!!!
Nu behöver du ju inte vara rädd för värmevallningar längre - 12 grader å jag fryser... Igen. Vi ficknågra få droppar regn igår.
Vattenleken med vovvarna såg härlig ut.. Dom älskar ju det!!!
Stor eloge till dina underbara makro blommor, som du t om vrt namnet åå. Jag är impad;-)

http://bp-computerart.blogspot.com

 
cat

cat

16 juni 2011 08:36

Du ska bara veta vilka dammsugarproblem jag har. Orkar faktiskt inte ens skriva om dem ;)

Härlig vattenlek och fina blommor :)

http://1bildibland.blogspot.com

 
Ingen bild

Siv

16 juni 2011 11:18

Vilka sköna badmonster;-)))ja dom flesta hundar gillar ju vattenslangen;-)))
Jag tänkte väl det dom kan väl inte skjuta föräldrardjuren när det finns valpar.
Ha en skön torsdag/KRAMEN

 
Ingegerd

Ingegerd

16 juni 2011 11:37

Hurra, för det beslutet! Att det överhuvud taget skulle vara en tvekan är horribelt. Vattenlek skulle inte mina småttingar ha ngn glädje av! Jag har en kraftig vattenpistol för att kunna mota bort dem! Ser blåeld ut så där! Fina!

http://vitplister.blogg.se/?tmp=16112102

 
Madde

Madde

16 juni 2011 14:37

Stackars jägarna, nu får dom slå av hemmbränningsapparaten och ställa tillbaka bössorna då ;-)
Vi har problem med sladden på våran snabeldrake också, rätt ofta får man pillra med sladden för att få in sista ½ metern.
Nellys skydd satte kvar med hjälp av 2 st hårsnoddar fungerade faktiskt helt suveränt :-D

http://schaferlyan.blogspot.com

 
Pennelina

Pennelina

16 juni 2011 15:05

Jag tyckte väl att jag hörde ett jubelrop skalla över bergen ;-)

Så skönt!

Kramar från mig <3<3<3

http://pennelina.blogspot.com

 
Ninz

Ninz

16 juni 2011 18:15

Härligt att det dyck finnas ett sunt förnuft ändå, jippiiiii!! Alla får regn utom jag *snyft* Dra mig baklänges på en skateboard, vilka fina blommor du har i din trädgård! En underbar dag till dig!!
KRAAAAM!

http://ninz.bloggagratis.seh

 
Sussi

Sussi

16 juni 2011 21:49

Bra där med jakten..

Så skoj gänget såg ut att ha det med vattenslangen. Doris är feg så länge det kommer från en slang eller en dusch. Men är det öppet vatten då minsann doppar hon hela alltihopet!!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards