Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

GRATTIS mammas gris

Av Monica och Jacob - 18 juni 2011 08:15

GRATTIS ARGOS PÅ TIOÅRSDAGEN      

Har tänkt hyra ut honom som trädgårdsarbetare, han är en duktig sekatör och slyuppdragare.   

Hundarna som ju har ett utvecklat luktsinne hittar en massa roligheter på promenaderna.


Den här stendöda krabaten hittade Argos en morgon, dom är ju inte stora kopparormarna så först trodde jag det var en genmanipulerad daggmask. Lite synd tyckte jag om den eftersom någon hade lekt med den och bara kapat stjärten.


Kan ni tänka er här om dagen pussade jag på Jacob och se vad som hände    otäcka saker.

Undrar hur man gör för att bryta förtrollningen  

Äntligen efter 12 år ser det ut som om Åkeröträdet ger en del frukt, det har bara gett en 20 stycken ätbara innan. Men mycket hinner hända på resans gång så man ska inte ropa hej.

Ha en skön lördag       

   

 
 
Ingen bild

Siv

18 juni 2011 06:36

GRATTIS världens bästa Argos;o))))
Stackars lilla orm ser riktigt dramatiskt ut när den ligger upp och ner med öppen mun.
HAHAHA ja du nu har du fått problem, prova med en puss till;o)))))))
Ha en skön lördag/KRAM

Monica och Jacob

18 juni 2011 07:22

Ja jag får väl prova med en till puss;-)))
Ha en skön dag när du vaknar;-)))
Argos tackar
KRAM

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

18 juni 2011 08:44

Får önska STORT GRATTIS till Argos på 10-årsdagen :)
Ja det kanske skulle kanske vara en bra extra inkomst källa att hyra ut honom som trädgårdsarbetare ;)

Hoppsan, ingen lyckad ide att pussa på Jacob....Hmm, undrar hur man ska fixa till det tro??? Hoppas du hittar en lösning för som han ser ut har du ju ingen nytta av honom hemma ;)

Hoppas att äppelträdet ger lite frukt i år :) Min farfar hade ett sånt träd när han levde och dom äpplena är ju super goda :)

Verkar som vi fått regn för hela sommaren här. Tror det regnade nästan hela dagen igår och det är mulet nu också fast dom lovat sol idag :( Ska även regna både i morgon och på måndag :( :( Inte kul alls. Ska det fortsätta länge kommer det väl sluta med att man får simhud mellan tårna ;)

Ha en skön lördag och pussa en massa på Argos från mig på födelsedagen.

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
cat

cat

18 juni 2011 09:06

Hipp hipp hurra på hans födelsedag!
Många kramar från mig :)

http://1bildibland.blogspot.com

 
Vicke

Vicke

18 juni 2011 09:31

Grattis Argos, det var en fin bild på dig

http://enbloggomlivet.bloggplatsen.se

 
Sinna

Sinna

18 juni 2011 09:40

GRATTIS på sig snygg killen. Hoppas att du fär en HÄRLIG (och smaskig) dag :-)
Kram Sinna

http://sinnasidan.blogspot.com

 
Ninz

Ninz

18 juni 2011 09:41

Fina fina Argos, grattis på födelsedagen snygging! Du får nog ta och pussa på snyggingen igen så att förtrollningen släpper :)
Sv; Skall nog ta och byta namn på fjanten till Ragge *ler* En underbar lördag till dig o din underbara flock!
KRAAAM!

http://ninz.bloggagratis.seh

 
Pennelina

Pennelina

18 juni 2011 09:55

Det är en dag värd att fira :-D

Gjorde färdigt ute i trädgården under morgonpasset så idag blir det kökstjänst och städning av hus.

Kramar från mig <3<3<3

http://pennelina.blogspot.com

 
Beate

Beate

18 juni 2011 12:39

Ett rungande fyrfaldigt.... till Argos!!! Vilken bild på honom:-)))
Ormdelarna bläddrar jag hastigt förbi, föredrar den djupfrysta varianten hos ICA;-)
Det där med grodan - ja där håller jag nog med Ann-Margret;-)
Ibland är det ju bra att läsa kommentarer upptäckta jag nu, då jag försökte klura ut vad ett Åkeröträd är för nå't. Fick svaret - äppleträd. Jaha, tänk vad man lär sig här i asfaltdjungeln;-)

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Ingen bild

JJ

18 juni 2011 21:30

Grattis sveriges finaste bloggvovve;-))))

 
Ninz

Ninz

18 juni 2011 21:49

Sv; Jag tror inte att det kommer att komma en endaste droppe här imorgon, klarblå himmel så långt mitt öga når....
KRAAAM!!

http://ninz.bloggagratis.seh

 
Junitjej

Junitjej

18 juni 2011 22:23

Ett stort grattis till vovven!

http://junitjejen.se

 
Viktkamp

Viktkamp

19 juni 2011 01:33

Grattis grattis!

http://viktkamp.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Av Monica och Jacob - Onsdag 20 mars 11:00

I går var det dags för en spruta i ögat igen, är så glad att jag har råd med detta nu när dom röd-gröna i regionen håller på att slakta hela sjukvården undrar hur länge hjälpmedel i hemmet kommer att vara gratis är väl bara en tidsfråga. Eftersom j...

Av Monica och Jacob - Måndag 19 feb 17:15

Hu förra veckan var det riktig vinter här, fick skotta varje morgon och under all snö var isgatan kvar så man fick verkligen se sej för.         Nu har det tinat bort lite is men man får fortfarande se sej för, vore en katastrof om jag skull...

Av Monica och Jacob - Lördag 3 feb 16:03

Man har fått motion i vinter, snön har ju vräkt ner. Medan jag skottat har hundarna motionerat sej vilket ju inte är så tokigt.     Nu är det mindre roligt med all is man får gå försiktigt och se sej för har ju ingen större lust att hamna på...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards