Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Blomman för dagen

Av Monica och Jacob - 19 juni 2011 07:56

Tack för alla grattisar på min 10årsdag här och på facebook  

I dag ska det visst bli regn här men än så länge är det uppehåll, undrar om det drar förbi på sidan om igen.

Himlen såg i alla fall lite regntung ut.

Fotosabotörer, inte första gången det tränger på när morsan fotar  


Blomman för dagen missade jag i går, nu håller den på att vissna ett kort liv har dom. Kul att det blev 2 färger i år och det gjorde nog susen med lite kogödsel, det är lite extra med det man driver upp själv  

Ha en skön söndag           


 
 
Vicke

Vicke

19 juni 2011 08:53

regnet är hos mig just nu så du kanske slipper få det

http://enbloggomlivet.bloggplatsen.se

 
Pennelina

Pennelina

19 juni 2011 09:22

Ja, nöden har ju ingen lag ;-) haha

Nu har jag fått färdig hela yttre ringen i det stora växthuset... undrar om det inte är lite väl mycket gödsel där, men gurkor och sånt trivs med det - hoppas jag!

Kramar från mig <3<3<3

http://pennelina.blogspot.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

19 juni 2011 09:34

Man verkar verkligen inte kunna lita på alla väderprognoser som finns :( Överallt där jag kollade igår så sa det att det skulle börja att regna kl 6 i morse. Men inte har det börjat än inte....Visst är det bra med uppehållet men man vill ju gärna kunna planera lite om man ska åka till jobbet kl 1
Kommer garanterat börja lagom vi ska gå ut :(

Aha, så den blå blomman heter blåeld. Är tyvärr lite dålig på blomnamn :( Tyckte bara bilden blev läcker när det var en humla där också :)

Får se om ni får nått regn nu då, ni behövde visst det har jag förstått. Skulle i så fall ha skickat vårat också för här har vi fått tillräckligt nu.

Ha en skön söndag du och vovvarna.

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Beate

Beate

19 juni 2011 13:43

Du som önskat dig regn i flera veckor nu borde vid det här laget vara väldigt nöjd: det ösregnar ju ute!!!
Argos på FB - jaha. Voff, voff!!!
Den där blå blomman älskar jag, den lyser ju inifrån. Undrar om du "matade" den med en mini-ficklampa;-)

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

19 juni 2011 17:15

Nämen grattis så himla mycket. 10 år är en stolt ålder (fråga Doris ;))

Vilken vacker blomma. Vad är det för sort?

hahaha man tycker dom kunde vänta liiiite kanske ;)

kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Siv

19 juni 2011 19:11

Haha ja så det kan bli men bilden blev ju bra ändå.
Läckra blommor, den blå ser självlysande ut.
Kram

 
Sinna

Sinna

19 juni 2011 19:33

HAHA!! Fotosabotörer...ja det vet jag vad det är ;-)
Här HÄLLREGNAR det nu och jag funderar på hur i all världen jag ska få ut hundarna på kvällskissning???
KRAM Sinna

http://sinnasidan.blogspot.com

 
Ingegerd

Ingegerd

19 juni 2011 22:01

Blomman för dagen är jättefin! Hade jag ofta förr i köksfönstret. Hade glömt bort den alldeles, för bli nästa år.

http://vitplister.blogg.se/?tmp=19214026

 
Ninz

Ninz

19 juni 2011 22:26

Sitter dem å klubbar i klunga?! Det var det häftigaste jag har sett :) :) Nå fick du något regn? Jag har ivf fått regn hos mig idag :)
KRAAAM!

http://ninz.bloggagratis.seh

 
Ingen bild

Susan

20 juni 2011 00:13

Grattis i efterskott på 10 års dagen fina A :). Träffade på Athena i Lördags och hon var i prima form, ja matten med :).Nu regnar nog mkt bort i trädgården men det behövdes . Ha en skön ve / puss

 
Ingen bild

Yvonne

20 juni 2011 02:41

Grattis i efterskott.
Har ny blogg se mail för ny adress.
Fina bilder på blommor och en lite fluga kom ju med på gurkblomman.coolt
Kram kram

 
Ingen bild

Phia

20 juni 2011 07:05

Gratulationer i efterskott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards