Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

Mår alldeles förträffligt

Av Monica och Jacob - 25 juni 2011 10:22

Skönt är det att ha huvudet på rätt plats i dag, många har nog inte det bland annat en granne. Kan någon förstå att man måste leva om som fan på gatan vid tretiden när det är dags för gästerna att åka hem, tutande moppar fyllgap mm. Jaja vid niotiden fick Signe se ett av sina hatobjekt och gav hals, för första gången lät jag henne hållas dom andra är ju tysta och sedan blev det ju en liten hämnd för i natt hoppas dom vaknade  

Är man ute tidigt har man ett helt varuhus för sej själv, häääärligt  

Coop Forum i Arninge. Skönt att glida fram i ensamt majestät och inte ha någon som flåsar en i nacken och klättrar på ens rygg.

Var uppe tidigare än vanligt eftersom en säkring hade gått hos lilla Mor och hon är så beroende av lyset så det var bara att åka dit och byta.


       

Krolliljan slog ut i går i år är hela tomten full av dom

Ljuvlig rosa klematis

Regnmoln men jag hann i alla fall ut med hundarna 2 ggr innan himlen öppnade sej nu småregnar det men vi kan ju hålla oss inne några timmar.

Sötgubbe   

Ha en skön alvedonfri midsommardag       



        

 
 
cat

cat

25 juni 2011 10:49

Jag mår prima idag eftersom jag inte drack en droppe alkohol igår :)
Har varit ute på en tidig skogspromenad och njutit av tystnaden.
Ha en riktigt härlig dag ni också!

http://1bildibland.blogspot.com

 
Beate

Beate

25 juni 2011 13:12

Jag mår precis som du - även om man inte kan tro det efter mitt inlägg;-) Däremot beundrar jag ditt ensamma besök på Coop. Du måste ju ha gått upp med tuppen...
Dina blomsterbilder är en fröjd för ögat och guller på slutet får nästan en puss på näsan av mig - via skärmen alltså.

PS. Vad betyder "ge hals" - menar du att Signe bet någon - iså fall helt ok om idioterna beter sig så klockan tre på natten. DS

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

25 juni 2011 13:31

Här är det alvedonfritt idag :)
Inte tillstymmelse till huvudvärk någonstans. Vi smet hem redan vid 23 tiden igår, vuxen och duktig som man var ;)
Tycker du gjorde helt rätt i att låta Signe få prata klart att hatobjektet inte alls var välkommen där. Hoppas jag med att dom vaknade *fniss*.
Låter härligt det där med ensam majestät på varuhuset. Inte ofta man får vara med om det inte..

Ha en fortsatt supertrevlig midsommarhelg
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

25 juni 2011 15:56

Även här mår vi prima.Här är de Zascha som kan få tokspel,skäll om det händer något,Är det någon dumskalle låter även jag henne hållas kan tom,berömma,känns tryggt.
Fin fina blombilder,
Ömsom sol o ösregn idag,skönt att ha lite äldre hundar som kan vara inne några timmar och relaxa av utan att få spel då det regnar.
Kram kram

 
Ingen bild

Phia

25 juni 2011 18:31

Allt prima även här.Vilka vackra liljor!Ha en fortsatt skön helg.

Monica och Jacob

25 juni 2011 18:59

Skönt är det att köra bil tidigt en sån här dag, dom flesta har tydligen vett att låta bilen stå.
Ha en skön kväll;-))))

 
Beate

Beate

25 juni 2011 18:44

Inte många i cybervärlden idag, bara "the hard core" kvar = du ocj jag;-)
Cyberpartyn, som jag har förstått det är egentligen att man som galningar kommenterar hos varandra (typ speed-dating). Men det som jag har "uppfunnit" är en "cyberpub" för mina två sjuka bästisar. Man "träffas" via email en viss tid och mejlar till varandra. Bilden som du såg gick till båda, men bara den ena var "med", R som ligger på 8:e våningen med brusten blindtarm. Han var så ledsen att han inte fick komma gem igår.
N, som har cancer var inte med igår, men han läser bloggen och kommer att le, vilket är viktigast för mig.

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Ingen bild

Siv

25 juni 2011 19:11

Yes rena drömmen att ha hela Coop för sej själv.
I dag har det regnat av bara hel...e här;-(
Haha ja den enda sanna glädjen är ju skadeglädjen sägs det;o)))
Ha en skön kväll;o)))
KRAM

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

25 juni 2011 23:17

Nej förstår verkligen inte varför man måste tjoa och härja mitt i natten :( Hoppas verkligen att Signe störde dom med sitt skällande ;)

Kanon att ha en hel affär för sig själv :)

Åhhh, vilka jätte vackra blommor :)

Skönt att du klarade dig från regnet på era promenader :)

http://heratorpetsvinja.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards