Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Problem

Av Monica och Jacob - 2 augusti 2011 08:22

Nu har det kört ihop sej lite, tänk man får aldrig vara glad behöver tummhållning nästa torsdag kommer mer i en låst blogg när jag får tid.

10 grader varmt i morse och mina muskler mådde så bra, du får ursäkta Beate att jag njuter när du får plocka fram vinterkläderna  

Hjärtat i halsgropen kan man få för mindre, någon hade roat sej med att krossa en flaska i hagen ja det verkar vara slut på friden här.

Nere vid vattnet är det fortfarande grön o fint

Den vita snårvindan växer i hundratal där nere visst är den vacker fast den kallas ogräs.

 

Mannen fick allvarliga problem då han glömde bröllopsdagen. Den upprörda hustrun:
- Jag fodrar att det framför garaget måste finnas en gåva som går från 0 till 100 på mindre än fem sekunder


!Nästa dag hittade hans fru ett litet paket framför garaget. 

Paketet innehöll en helt ny badrumsvåg!! 


Mannen vårdas fortfarande på sjukhus

Ha en bra dag      

 
 
Beate

Beate

2 augusti 2011 09:08

1. Oj då!!! Tummar (och tår) hålls redan nu. Har ju vanan inne så mina lemmar är i topptrim!!!
2. Jo då, jag ursäktar. Du bor ju "landet". I stan på landet - Täby var det 18 grader klockan 07:35, så jag väntar lite med vinterkläderna.
3. Ogräset är vackert, men så gillar jag "vilda" växter mera än köpta buketter i affären.
4. :-)))))) Tack för det morgonskrattet!!!

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Ingen bild

Susan

2 augusti 2011 10:09

Fattar inte varför folk inte kan plocka upp efter sig när olyckan är framme ?
Hoppas det inte är ngr allvarligt :(
Här är det grönare men så regnar det titt som tätt, igår 2 gångare. Önskar en skön vecka / Puss

 
Pennelina

Pennelina

2 augusti 2011 10:31

Här finns det alltid ett par tummar i beredskap :-D

Glas... får mig att minnas alla kor vi förlorade på grund av ölkapsyler... tragiskt!

Kramar <3<3<3

http://pennelina.blogspot.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

2 augusti 2011 11:04

Inte kul när man hittar en massa glas ute :( Förstår inte riktigt vad det är för kul med att krossa glas.

Vad tråkigt med Argos andra öga då :( Tur han inte verkar att lida av det.

Hmm, tror jag tappat bort vilket lösen du har när du låser bloggen. Får kanske be om det igen ;)

HA, HA den historien var kul :)

Ha en skön dag :)

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Beate

Beate

3 augusti 2011 20:56

Är jag inte betrodd längre??????? Har ju slarvat bort ditt lösenord (igen) och undrade om du inte kunde mejla det till mig... igen.
Du måste naturligtvis inte om du inte vill.
PS. Jag trycker alldeles för ofta och för snabbt på SHIFT-DELETE, vilket gör maken vansinnig.DS

http://bp-computerart.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards