Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Monica och Jacob - 23 augusti 2011 06:15

GRATTIS SIGNE PÅ NAMNSDAGEN


Tog en bild på Argos plupp i morse men eftersom jag inte vet hur kräsmagade ni är håller jag inne med den, han är i alla fall helt frisk nu  

Fuktigt och dimmigt då sätter mattvävarspindlarna igång att spinna in småträden i vitt. Flitiga är dom med tanke på att dom är så små och spinner metervis med nät.

Som vanligt när man hämtade grovsopor som man ber oss sortera så slänger man allt i en sopbil som pressar ihop hela skiten micro, dammsugare ja allt åkte med vilket medförde ett liv utav guds like ute på gatan. Ja vad blåsta vi är på det här med återvinning, barnsäkrat är det också så i går när jag skulle slänga kartonger fick jag inte upp luckan den var för tung man behöver vara två om man inte är hulk. Här ute har man plockat bort 2 återvinningar för där ska man bygga bostäder så nu är man tvungen att ta bilen när man ska kasta tidningar mm bra för miljön. Det är mycket snack och lite verkstad vad gäller miljöpåverkan i alla fall här i Österåker.

 


Nu är det höst och snart kommer det att vara riktigt fina färger vid badet.     

Ha en skön dag    


Av Monica och Jacob - 23 augusti 2011 06:00

TISDAGSTEMA # TEXT

Undrar jag om den ena skylten motverkar den andra, men man ska ha en varningsskylt på dörren för att ha ryggen fri om någon bryter sej in.

För att se fler bidrag http://tisdagstema.se/

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards