Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

Sorg

Av Monica och Jacob - 27 augusti 2011 20:15

ARGOS 2001-06-18 TILL 2011-08-27

MIN ÄLSKADE VOVVE FINNS INTE MER, RYGGEN ORKADE INTE LÄNGRE.

SOM HAN STÄLLDE UPP PÅ ALLA MORSANS TOKIGHETER VAD GÄLLE FOTON TILL TEMAUTMANINGARNA , NU ÄR HAN I REGNBÅGSLANDET HOS MAMMA, PAPPA OCH FARMOR OCH DET GÖR SÅÅÅÅ ONT I MEJ.

 

 

 

 

 

 



ETT FRUKTANSVÄRD BESLUT MEN DET ENDA RÄTTA EFTERSOM DU INTE KUNDE STÅ LÄNGRE PÅ DITT HÖGRA BEN KISSERIET OCH PUPPET FUNKADE INTE HELLER.

SOM SAGT JAG SAKNAR DEJ SÅ DET GÖR ONT I HELA KROPPEN MIN ÄLSKADE  UGGLAS     

MATTE OCH HUSSE 

   

 

   

 
 
Ingen bild

Siv

27 augusti 2011 14:33

Stor kram från oss, förstår att det känns bedrövligt. Men du har gjort rätt det råder det ingen tvivel om, men jag vet ju hur tankarna på rätt o fel kommer krypande efteråt;-(((
BAMSEKRAMEN gumman

 
Ingen bild

Susan

27 augusti 2011 16:19

Tänker på er och sänder en stor varm kram. Kommer att sakna att läsa om fina Argos och se alla bilder där matte har spökat ut honom. Tänk vilket fint liv han fick hos er med omvård och kärlek.
Puss och en stor kram

 
cat

cat

27 augusti 2011 16:21

Massor av kramar från mig. Jag är så ledsen för din skull, men du fattade det enda beslut du kunde fatta.
Det är så hemskt att behöva skiljas från en älskad vän, men man får minnas de fina och härliga stunderna så gott man kan.

http://1bildibland.blogspot.com

 
Noomi

Noomi

27 augusti 2011 16:57

Finaste Argos. Lika svårt och sorgligt varje gång... Tänker på er!!
KRAM

http://www.dizzyweb.se

 
Ingen bild

Malin

27 augusti 2011 17:05

Fina, fina Argos!
Han fick ett år extra tack vare att du inte gav dig.
Beslutet & saknaden är överjävlig, jag vet!
Tänker på er!
KRAM

 
Ingen bild

Pia

27 augusti 2011 17:24

Stora klunsen. Bara för ett par veckor sen hade jag äran att ha hans huvud med dregel i knät när han var sugen på min mat. Sov gott Argos. Monica PUSS PUSS PUSS.

 
Beate

Beate

27 augusti 2011 17:50

Jag är fruktansvärt ledsen jag med Monica. Älskade Argos, hans underbara ögon och hans modelljobb. Att han inte finns mer - och det inom loppet av bara några timmar sedan morgoninlägget - känns overkligt.
Ger dig en varm kram tjejen och minns denna fina Argos som verkligen gjorde sitt bästa att hjälpa mig med min hundskräck. Tack för det Argos!!!

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Junitjej

Junitjej

27 augusti 2011 17:53

Jag gråter, när jag läser det här. Jag beklagar verkligen, men det var rätt beslut ni tog. En stor styrkekram!

http://junitjejen.se

 
Ingen bild

JJ

27 augusti 2011 18:00

Gråter med dej

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

27 augusti 2011 18:09

Men usch vad sorgligt, jag lider verkligen med dig :( Han verkade verkligen vara en härlig gosse :)
Det är verkligen inte ett lätt beslut att ta när våra kära djur inte längre mår bra. Men som sann djurvän förstår man när dom inte orkar mera.

Skickar många, många tröste kramar från mig och Vinja.

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

 
Mimmi

Mimmi

27 augusti 2011 18:49

Nä vad ledsen jag blir, min favoritschäfer.
En bamsekram till er båda.

http://malanutt.se

 
Ingen bild

Ingegerd

27 augusti 2011 19:43

Tårarna rinner och jag skickar varma tröstekramar till er båda! Jag vet hur det känns. Det enda rätta beslutet, han har haft det bra hos er.

 
Ninz

Ninz

27 augusti 2011 21:30

En stor stor KRAM!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Giggi & sigge

27 augusti 2011 22:12

Finner inte ord vännen. Det gör så ont att mista oavsett vad som gör att man måste ta farväl. Får glädjas åt att han varit älskad och fått all tänkbar omvårdnad av er. Fina fina Argos. Jag tyckte han var gigantisk när jag kom för att kika på en liten siggelinovalp, sen vart Sigge 74 cm i mankhöjd...
Stor kram på dig <3

 
Ingen bild

Yvonne

28 augusti 2011 00:00

Blir så ledsen av att läsa dessa fina rader men han hade ju ett underbart liv hos er.
Kommer att sakna honom via bloggen så.
Men som jag skrev om Zeus så kommer även Argos att finnas med oss i hjärtat o sinnet forever.
Kram och känner såå med er

 
Barnens Hjältar

Barnens Hjältar

28 augusti 2011 09:47

Åh vad ledsamt, tunga beslut :( Kramar i massor till er!!

http://barnenshjaltar.blogg.se

 
Barnens Hjältar

Barnens Hjältar

28 augusti 2011 12:12

Ja det förstår jag, jag blev riktigt ledsen för er skull. Ta hand om dig!! Kram igen!

http://barnenshjaltar.blogg.se

 
Pennelina

Pennelina

28 augusti 2011 17:58

Jag behövde inte så mycket för att gråta med er idag... tänker på er!

Kramar från mig <3<3<3

http://pennelina.blogspot.com

 
Ingen bild

Pia

28 augusti 2011 19:55

Duktig Monica o Jacob. Kämpa på Puss Puss. Ringer i morgon

Monica och Jacob

28 augusti 2011 20:33

Love you gumman:-)))
Vet att du finns där.

 
Ninz

Ninz

29 augusti 2011 07:37

Tänker på dig, kram <3

http://ninz.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

31 augusti 2011 18:10

Jag beklagar sorgen och tänker på er i denna svåra tid ni nu lever i! .. skickar massor med styrkekramar!

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards