Alla inlägg den 8 september 2011

Av Monica och Jacob - 8 september 2011 19:45

TEMA FREDAG # OVÄNTAT

Det var oväntat att hitta denna klematisblomma invid husväggen så här sent på året  

För att se fler bidrag  http://sinneskatten.blogspot.com/

Av Monica och Jacob - 8 september 2011 10:30

Då var det bara Kajsa och jag kvar på förmiddagens promenad och då har man ju börjat kolla henne på ett annat sätt. Hemskt vad hon åldrats sista månaderna och i går märkte jag rätt var det var att hon började skaka i hela kroppen, även hennes ljudberördhet har tilltagit. Slog på Googel och kom in på en sida där man talade om synska hundar och dom brukar bete sej så, HAHAHA fan tror det.

Problemet är att det är så många diffusa saker med henne så man undrar i vilken ände man ska börja, borrelia är borträknat sedan finns det hjärntumör,struma, nervbanorna i ryggen mm. Ger det ett tag till så jag får något att gå på, hon äter ju och följer villigt med ut i skogen med hög svansföring.

Fin himmel nere vid havet, tyvärr är jag och nya kameran inte sams får inte till skärpan alls.

I morgon ska jag ner till vårdcentralen med min tå, DR Monica har inte varit något vidare duktig på sitt infekterade nagelband så nu får nog livmedikus rycka nageln.

 

Den ser ännu värre ut tån men jag vill inte äckla er för mycket så jag har ljusat upp bilden.

Ja som ni ser fortsätter trevligheterna.


Stod och tittade mej i spegeln och tänkte på utrycket "Min kropp är MITT tempel" Yeah right...!!!! Vilket århundrade byggdes det ?!?? VEM har gett bygglov för att bygga ut ??? OCH vart FAN tog fastighetsskötaren vägen ?!?!?  

Ha en bra dag  

Av Monica och Jacob - 8 september 2011 10:00

I LIKE # 5

Hittades vid garaget i morse, en liten sol att bli glad åt.

För att se fler bidrag http://torsdagstema.blogspot.com/

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards