Alla inlägg den 9 september 2011

Av Monica och Jacob - 9 september 2011 17:15

Ja det gick ju det med, lite ont gjorde det trots lokalbedövning.

Känner mej riktigt stolt över mej själv eftersom jag fick välja mellan kniven och penicillin och valde det första.


Har jag tur nu växer den delen av nageln inte ut igen, vilket ju vore skönt.

Se men inte röra för mej, detta ska distriktssköterskan lägga om till det har läkt så det lär nog kosta några hundra allt för att man skulle agera doktor själv.

Det är ju tur att livmedikus känner mej efter alla år, undrar jag hur många som sitter och fotar med mobilen under ingreppet. Jaja man har ju blivit riktigt härdad som djurägare, det går inte att vara rädd för blod och elände som sådan inte och det hjälper ju när man råkar illa ut själv. Hoppas nu bara att det inte börjar värka alltför jävligt, men än har jag inte kännt något och det är fyra timmar sedan.


Fint väder i dag så en vända till vattnet blev det också. 

 

Det satt en norrlänning och en jude i en bastu
Juden:
_ Jag ser att du också är omskuren
Norrlänningen:
Jaså, ja ja...men i norrland kallar vi det slitage

Ha en skön fredagkväll  

       

Av Monica och Jacob - 9 september 2011 17:00

MUSIK O FOTO # MINA FAVORITER

Livet har varit tungt dom sista två veckorna så mycket musik har det inte blivit.

Men som allätare har jag en massa favoriter men ska fatta mej kort med 3 stycken.

Klart Fats måste vara med  

En favoritgrupp har alla deras album

Isaac Hayes gjorde många bra covers.

En kryssning skulle sitta fint nu   

För att se fler bidrag http://pialottaskafferast.blogspot.com/

Ha en skön helg   

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards