Alla inlägg den 23 september 2011

Av Monica och Jacob - 23 september 2011 07:45

Vilket flyt vi har med vädret i helgen   bara stora solar bra när man ska fira Jacob med en grillning, vilket födelsedagsbarnet får sköta själv enligt tradition  


Fick gå till folktandvården med min tand, kostsamma saker föreslår man bettskena mm frågan är om jag använder en sådan. Funderar på att avpollettera min eftersom jag är riktigt sur den här gången, kommer att bli svårt att hålla käft om hon nu skulle höra av sej igen. Samtidigt vill jag att hon avslutar den behandling hon påbörjat, behöver roten opereras ut har hon ju ensamrätt på alla rtg plåtar på min mun.

Den här tröjan fick jag i födelsedagspresent för många år sedan, synd att Jacob inte kollade upp hur dom stavat, mate betyder ju kompis i och för sej men det skulle stå matte. Det minsta man kan begära är väl att dom bakom disken kan stava.

Signe 8 år

Kajsa  9½

Ebba snart 7

En presentation av våra tjejer som börjar bli till åren dom med.



Hösten är här men än blommar det i trädgården.


Hu vad det tiggs överallt, på TV i datorn och på gatorna, själv har jag nog med att se till att min mor håller sej flytande eftersom Sverige inte har råd att ge henne ett värdigt liv. Så några pengar till välgörenhet blir det inte från oss, man får se om sitt eget hus först.

Ha en skön helg   

          

Av Monica och Jacob - 23 september 2011 06:00

TEMA FREDAG # HÖST

Hösten är vacker nere vid vattnet, ha en skön helg  

För att se fler bidrag  http://sinneskatten.blogspot.com/

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards