Direktlänk till inlägg 15 oktober 2011

Musik o Foto

Av Monica och Jacob - 15 oktober 2011 06:15

MUSIK O FOTO # TIO I TOPP

Ja visst satt man där vid sitt skrivbord och plitade ner listorna vecka efter vecka. Blir svårt att välja eftersom favoriterna var många, men det blir dom här.

En av mina favoritgrupper alla singlar finns i vinylhögen.

En gammal goding som håller än

Många minnen poppar upp

En grupp till som ligger bland favoriterna.

Ha en skön helg  

För att se fler bidraghttp://pialottaskafferast.blogspot.com/

 
 
Lena

Lena

15 oktober 2011 11:23

Nostalgi på hög nivå. Superlåtar du valt!

http://lenasgodsaker.blogspot.com

 
Beate

Beate

15 oktober 2011 13:50

Dom ska jag lyssna på ikväll:-) Sedan får du mitt "omdömme";-)

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Ingen bild

JJ

15 oktober 2011 14:32

Nu blev jag ung på nytt;O))))

 
Mia

Mia

15 oktober 2011 19:05

Dom här låtarna ger mig skönrysningar... *L*

http://www.matmia.blogg.se

 
Beate

Beate

15 oktober 2011 21:48

Nu är jag så nostalgisk att jag nästan gråter;-) Du får inte bara VG, du får MVG för ditt val.
Booohoooo. Det var musik det, nuförtiden är det ju bara skrän - med vissa undantag dock.

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Pialotta

Pialotta

15 oktober 2011 23:21

Bring it on home to me.. den gamla goa tiden.. Så mycket bättre .. eller var det för allt var något helt nytt för oss och vi var med från början, då allt liksom började tro ? Underbart att lyssna till.. jag har samlingscd med många av de gamla godingarna :) LP-skivorna o singlarna på vinden i plastbackar.. ingen skivspelare till dom nu.. tragiskt för knastret hade varit hur kul som helst att lyssna på nu .. finns ju nygamla att köpa på Clas Ohlson så kanske en vacker dag.. ha de kramiz

http://pialottaskafferast.blogspot.com

 
Ingen bild

Draken

17 oktober 2011 00:36

Faaen va bra!!

 
Erik "Semlan"

Erik "Semlan"

17 oktober 2011 20:30

Steve Winwood har jag alltid gillat. Spencer Davis Group gjorde härliga låtar, som "I'm a Man". :-)
The Animals var en annan skön grupp, jag diggade "Don't Let Me Be Misunderstood" mycket, men den här är också bra. Frankie Valli var aldrig riktigt "min tekopp", även the Fortunes är lite för tillrättalagd, men snygg sång.
Gamla minnen som väcks. Tack för att du tipsade mig. :-)

http://erik56.blogg.se/2011/october/tio-i-topp.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards