Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Lagom med snö

Av Monica och Jacob - 7 december 2011 07:20

Mer snö än så här vill vi inte ha, det är precis lagom  

Blogglusten är väl inte på topp men skriver några rader mellan varven.

Längtar faktiskt till att Jul o Nyår är över, vet inte varför jag tappat lusten för det. Det går ju ingen nöd på mej och familj har man ju, men det är som det är.

Ha en bra dag  


 
 
cat

cat

7 december 2011 08:07

Håller med om att det där är lagom med snö!

http://1bildibland.blogspot.com

 
Beate

Beate

7 december 2011 08:07

Håller 200 med dig!!! Å idag är det två plusgrader och det regnar, yiipphhie. = ingen snö kvar:-)
Är urless på allt vad jul heter och ser inte heller fram emot det. Vi är ju varken pyssliga eller juliga så vi har inte ens dekorerat. Men kommersen blomstrar ju...
Kul är det iaf att du smäller upp ett inlägg då och då:-) Saknar dig!!!

http://bp-computerart.blogspot.combf

 
Pennelina

Pennelina

7 december 2011 08:08

Det är lätt att tappa lusten när det är så mycket som sker omkring... jag är så glad för att min bubblar över just nu :-D

Kramar <3<3<3

http://pennelina.blogspot.com

 
Ingen bild

Siv

7 december 2011 10:15

Ja det blir lite för mycket med jul man lessnar långt innan julafton.
Du har rätt inte mer snö än på bilden, det är väl Zeus med kongen?
Ha en bra dag/Kram

 
Ingen bild

Susan

7 december 2011 11:15

Kul att du bloggar igen :)). Här regnar tyvärr snön bort men dom har lovat mera i helgen....tjohooo. Ha en fin dag. Puss

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

7 december 2011 11:33

Nja, lite mera snö kan det gärna få komma. Så där så allt täcks och man inte ser gräset eller gruset blir lagom.

I kväll ska det föresten bli spännande :) Är nämligen snart dags för Ingrids Allti att valpa i kväll eller i natt och jag ska vara med :) Ska bli så kul :)

Ha en skön onsdag :)
Kram

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

 
Sussi

Sussi

7 december 2011 19:44

Håller med. Mer än så vill inte jag heller ha. Helst ingen alls ;)
Blogglusten kommer och går. Nu känner jag att det är så mycket fram till jul så man inte har tid att lägga ner lika mycket energi på bloggen. Lite längtar jag med till jul och nyår är över. Jag ska vara ledig nästan hela vecka 2. Sköööönt! :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

7 december 2011 22:06

håller fullständigt med,lite vitt på marken så det blir ljusare på kvällarna räcker här med.nästa va,ska det bli plusgrader varje dag,,
Fint för plånkan med billigare elräkningar,och sparar på ryggen då man slipper skotta,
Kram på dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards