Direktlänk till inlägg 27 december 2011

Tandläkaren

Av Monica och Jacob - 27 december 2011 12:45

Ja vad säger man snålheten bedrar visheten, blev tvungen att ta bort roten under kronan i dag så nu är man uppskuren och sydd med två stygn i överkäken. Undrar jag hur det kommer att kännas när bedövningen släpper   ska äta penicillin i 10 dagar också vilket är bra för då slipper man förhoppningsvis varbildning. 

Nu är julmaten snart slut tack och lov, i går var sista gruppen här och smörjde kråset.

Friska vindar och 11 grader varmt vad mer kan man begära av vintern  

Morgonsol vid Österskär.

Ha en bra dag  

 
 
Ingen bild

Siv

27 december 2011 14:19

Fy det gör ont i mej när jag hör sydd i munnen, inte kan man äta vad man vill heller blir ett roligt nyår med andra ord. Hoppas det inte gör alltför ont när bedövningen släpper;o(
Ja visst är det härligt med vårvindar frisk;o)
Ha det så bra det går/KRAMEN

 
Pennelina

Pennelina

27 december 2011 14:20

Så jobbigt! Hoppas det inte blir allt för besvärligt...

Det kallas ju viner även om det inte är kallt och snö :-D

Kramar <3<3<3

http://pennelina.blogspot.com

 
Beate

Beate

27 december 2011 17:31

Outch!!! Grrrrrr:-( Ja detta kan man ju inte ens kalla för en försenad julklapp. Lider med dig Monica och hoppas att slutnotan hamnar långt under dem som ni fick betala för bilreparationen.
Om det gör ont ikväll, ta en wirre i rent medicinskt syfte;-)
Kram

Fråga: var köpte du din fokuserade ficklampa? Varken Clas Ohlson ellet Kjell & Co hade den.

http://bp-computerart.blogspot.combf

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

27 december 2011 20:54

Usch för tandläkaren...Är varken billigt eller kul att gå dit :( Hoppas verkligen att du inte har så ont när bedövningen släpper.

Kram

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

 
Ninz

Ninz

27 december 2011 21:19

Jag får så infernaliskt ont i truten när jag läser vad du har varit med om AJ! Hoppas att du slipper smärtan. Kan tänka mig att detta väder är helt i din smak :) Passar mig också, så länge som jag slipper blötan :D
KRAM!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

28 december 2011 01:07

Fyyyfabian för dessa tänder,dyrt som tusan och bara besvär när det krånglar,den fina bilden uppväger allt elände,
Kramen o hoppas att varbildningen håller sig borta.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards