Direktlänk till inlägg 28 december 2011

Lite värk

Av Monica och Jacob - 28 december 2011 17:40

Efter att ha tagit en cocktail på 2 alvedon och en ipren fick jag sova till 2 då var det dags för en alvedon till sedan sov jag till halv 6. Det jobbiga är hungern har inte ätit sedan i måndags, vill att stygnen ska sätta sej helt och att det börjar läka så jag inte får in en massa skit i såret sedan ska jag sätta mej ner och äta i flera timmar 

Visst molar det lite men jag har varit med om värre saker, på dagen räcker det med en alvedon då och då.

Varning detta var inte gott 

Men det är det här

Soluppgången i morse var helt ljuvlig

Bara för dej Beate som ju älskar tomtar Hihi

Ha en skön onsdagkväll  


 
 
Pennelina

Pennelina

28 december 2011 20:00

Det är ett härk att ha ont i mun!

Soluppgången var helt underbar :-D

Kramar <3<3<3

http://pennelina.blogspot.com

 
Ingen bild

Siv

28 december 2011 20:05

Skönt att det gick att sova i alla fall;-)))
Nä cocos låter inget vidare.
Ha en skön kväll/KRAM

 
Beate

Beate

28 december 2011 20:47

Tackar för tomtarna...:-)))
Så skönt att du inte verkar lida alltför mycket av tandhelvetet! Det gör mig glad. Flytande föda, lite spetsad är ju inte hel fel - typ en Nutrilett Breezer;-)
Kolla min blogg, där har du ytterligare ett alternativ tills du kan käka som vanligt igen;-)
Synk kanske...

http://bp-computerart.blogspot.combf

 
Sussi

Sussi

28 december 2011 21:55

Låter som en cocktail jag tänker undvika till Nyår :)
Förstår att du är hungrig om du inte kunnat äta. Men den som väntar på något gott. Snart kan du börja skyffla in igen. Sånt där läker fortare än man tror..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

28 december 2011 22:24

hua,hoppas att det nu läker som det ska och att du får sova på nätterna,
Kramen

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

28 december 2011 23:45

Men stackars dig då, inte ätit sen i måndags :( Förstår att du måste vara super hungrig nu. Kan du inte äta soppor eller nått annat flytande. Hoppas det snart är läkt nu för att gå så länge och va hungrig låter inte bra :(

Krya på dig nu :)
Kram

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards