Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

Vem vill ha en sådan man

Av Monica och Jacob - 13 mars 2012 07:12

Man må tycka vad man vill om Vargen men när man gör så här ska man nog inte gå lös bland varken djur eller människor, det otäcka är att det finns folk som jublar åt det    


Varg plågades ihjäl - två åtalas

Två män åtalades på måndagen vid Hudiksvalls tingsrätt misstänkta för grovt jaktbrott.

... Männen, som är 41 och 51 år gamla, anklagas för att ha kört över en vargtik flera gånger med en snöskoter på sjön Fansen förra vintern. Därefter slogs vargen ihjäl med en trädgren. En av männen körde skotern och den andra åkte efter på skidor.

Obduktionen visade att vargtiken hade allvarliga blödningar i muskler samt frakturer i skallen och revbenen, rapporterar SR P4 Gävleborg.

Ha en bra dag  

 
 
Beate

Beate

13 mars 2012 07:54

Livstid för dessa skitar! Fy f*n!

http://bp-computerart.blogspot.combf

 
Pennelina

Pennelina

13 mars 2012 08:14

Jag läste också om det... hur kan man bli så förvriden i hjärnan att man tycker att detta är OK?

Kramar <3<3<3

http://pennelina.blogspot.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

13 mars 2012 09:00

Usch vad det finns grymma människor :( Önskar nästan att det hände samma sak med dom själva.....

Hur går det med isen hos dig då, är den borta snart så du kan ut och gå nått? Här är det iaf så gott som helt barmark :)
Sköt om dig och ha en bra dag :) Själv ska jag snart åka och fynda hundmat :)

Kram

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

 
cat

cat

13 mars 2012 10:12

Sådant här väcker misantropen i mig. Jag skulle kunna tänka mig ett gammaltestamentligt straff här, ett öga för ett öga! Människor kan tyvärr vara jordens värsta monster.

http://1bildibland.blogspot.com

 
Ingen bild

Siv

13 mars 2012 10:24

Vad jag vill göra med dom törs jag inte skriva här;o((((((
KRAMEN

 
ormbunke

ormbunke

13 mars 2012 11:40

Jag ryser när jag läser det. Anita

http://www.blomfoton.blogspot.com

 
Ingen bild

Yvonne

13 mars 2012 12:58

Satans vargmördare som den har plågats,FYYFAAN
Gu vad söt hon är Singe på filmen,
Livet suger musten ur mig då båda färäldrarna är sjuka,djuren ska ha sitt och ´sen ska man försöka sköta ett jobb,hua.
Kraam bäste monica och hoppas att det reder sig med din mor.
Tänkte på er då jag är på ds.
Kraaaam

Monica och Jacob

13 mars 2012 13:12

Ja visst är det jobbigt men jag har ju bara en i alla fall, förstår att du stupar isäng.
Mor har haft en så kallad TIA en liten blödning men den har ju tydligen satt sina spår. Hon får komma hem i morgon med utökad hemtjänst och distriktssköterska som ska ge insulin och medicin. Det låter ju väldigt bra hoppas bara att det är det också.
Håller tummarna för att det löser sej för er också/BAMSEKRAM

 
Sussi

Sussi

13 mars 2012 19:27

Men herregud! Vad finns det för människor egentligen. Hur fan kan man komma på tanken att göra något sådant! Helt ofattbart för mig. Hoppas dom får lida massvis över vad dom gjort en lång tid.

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Nina

Nina

13 mars 2012 22:31

FYYYYYYYYYYY FAN!! Usch vad vad vidrigt! *arg*
KRAM!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

13 mars 2012 23:51

Tack för svar om far kanske kommer upp på benen en dag så ska jag kolla hur man får utökad hemtjänst. även han har svår socker,
Annars blir det väl långvård,det jobbigaste nu är att inte veta nåt,
nada..

Varm kram till er båda

 
dianasdrommar

dianasdrommar

14 mars 2012 05:47

Fy f-an hur kan man? kram/Diana

http://xn--dianasdrmmar-cjb.se

 
Pysselfarmor

Pysselfarmor

14 mars 2012 19:44

Finns inte ord för hur "illa" (alldeles för lindrigt ordval!!) dessa människor (?) har betett sig!!
Fy Farao!

http://pysselfarmorsbilder.blogspot.com/2012/03/st

 
kort

kort

13 mars 2014 18:47

Fy F-N hade jag varit gift med en av dessa män skulle jag kört över honom med skoter ett antal gånger slagit honom med en trädgren, lagt in om skilsmässa och tagit mitt fängelsestraff som nog blivit betydligt längre än vad de fick för att plåga ett djur =(

http://kort.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards