Alla inlägg den 28 juli 2017

Av Monica och Jacob - 28 juli 2017 14:31

En liten morgontur till golfbanan där gräset är grönare och sniglarna frodas, hemma har dom snart dött ut vilket varit bra för vi har fått ha alla jordgubbar ifred.

Plums hörde jag bakom ryggen det var Ebba   som trillade i dammen beror nog på åldern att hon klumpar till det men hon var snabb upp igen

Hemma är gräsmattan körd men blommorna blommar så fint och idag har vi fått påfyllning i vattentunnorna, det får gärna komma mer regn så dom blir fulla.

Gösta   och jag har roat oss med att måla huset, nu är det bara baksidan kvar härligt.

Jacob ville ha ris och currysås något han fick och något jag inte ätit på 4 år, blev riktigt ruskigt sjuk när jag åt grillad kyckling 2 dagar är helt borta hu säger jag aldrig mer.

Detta är vad jag kunnat läsa mej till en Bastardsvärmare, har aldrig sett någon förut riktigt kul att vara ute tidigt och fota dom innan det blir full fart på dom.

Synd att det blir röda och blå fläckar i motljus men svartvit blev bilden bättre, orkar inte släpa med systemkameran på promenaderna har ju objektiv som tar bort det röda till den.

Ha en skön helg

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards