Alla inlägg den 2 september 2017

Av Monica och Jacob - 2 september 2017 09:43

Det ser riktigt fint ut vid ögonvrån när svullnaden och blåtiran lagt sej, har hållt mej på hemmaplan så inte folk skulle tro att jag råkat ut för domestic violence HIHI och blänga på Jacob.

På tisdag ska stygnen bort ska bli skönt för det börjar klia och det törs jag inte göra.

Lite botox på detta så är man som ny, nä det skulle jag nog aldrig spruta in i ansiktet däremot verkar det funka på många sorters muskelvärk.

Syns inte så bra men i mitten av nacken upp i hårfästet har jag ett Eldsmärke Häxmärke kallades det för förr.

Tur man lever i nutid annars hade man legat pyrt till så uppkäftig som jag är. 

Stora stygga vargen nä men lilla snälla Ebba    djur kan verkligen se skillnad på fara och inte fara dom var så intresserade av varandra.

Tur man inte har en gubbe som Bertil som är en jävul på att baka, varje gång vi är där och fikar har han hittat på något nytt   

Ha en skön helg  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards