Alla inlägg den 11 september 2018

Av Monica och Jacob - 11 september 2018 11:54

Vilken valrörelse, har mitt land blivit en bananrepublik tro istället för att prata med varandra håller man på med mobbning och en massa skitsnack som aldrig skulle få förekomma på en Svensk arbetsplats.

Undrar jag om man måste vara lobotomerad för att bli politiker ??? HAHA nu är det nog bara att vänta på landets undergång för ju fler kockar ju sämre soppa heter det ju.

Själva funderar vi på att sälja huset och köpa en husbil när sedan pengarna är slut gör man en Thelma och Louise.

I morse ögondroppar i morgon operation igen, ska bli skönt att se på vänster öga också går fort när starren sprider sej som tur är har jag sparat ihop pengar så jag slipper vänta ett halvår till ett år man tillhör ju inte högpriogruppen längre.

En annan fördel är att man får välja samma läkare igen.

Har även fått lite efterstarr på höger öga men det var inte något man måste åtgärda på en gång.

Bertil som var beroende av bilen skulle få vänta ett halvår så han betalade också ur egen ficka något som tydligen är väldigt vanligt i dagens Sverige där vårdköerna bara blir längre och längre.

Tomaterna mognar ute i år och dom är sååå goda.

En Campari aperitif är ju inte helt fel, många gillar inte det bittra men jag tycker det smakar så bra.

Hittade att foto härom dagen på mej och min första fästman Robert, tycker han ser lite skeptisk ut på fotot så känslorna var nog inte besvarade men kul är det med dessa gamla foton.

Ha det bra

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards