Alla inlägg den 6 oktober 2018

Av Monica och Jacob - 6 oktober 2018 16:10

Var och fixade efterstarren och undersökte nya linsen i tisdags allt såg bra ut men en liten fläck troligtvis åldersrelaterad hade jag fått på gula fläcken vänster öga.

Men just nu ser jag som en örn såg näst sista raden utan glas men var astigmatisk också det på på vänster öga.

Medan jag var in på undersökning kom det en äldre herre och skulle ta en nummerlapp han tryckte på en av dom vita knapparna och alla lampor slocknade HAHA

Som tur var kunde Jacob hålla sej för skratt men man måste ju medge att skylten ser lite konstig ut och det är lätt att trycka fel.

Två habanerofrukter har jag på plantan jag fick av Oskar, fantastiskt med tanke på att han köpte chillifrukten på ica.

Idag har jag gjort kalops, riktigt gott blev det.

Vi var i Arninge i Torsdags och skulle köpa skärm men Datagrottan var stängd skulle flytta till Åkersberga stod det frågan är bara när ????

Sedan gick vi till Elgiganten och där fanns ingen som hade tid att hjälpa mej och dom hade bara två skärmar till stationär dator varav den ena kostade 3000 tusen vilket jag inte är villig att betala så det blev lång näsa.

Här ute finns ingen affär som säljer datorer och tv apparater, för några år sedan hade vi tre.

Jag får en massa gjort i alla fall utan dator fönstertvätt, natta trädgård, laga mat och fylla frysen bland annat.

Jacobs laptop med mobilt bredband är inte rolig att jobba med seg som fan.

Ha det bra till vi hörs igen :-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards