Alla inlägg den 8 september 2019

Av Monica och Jacob - 8 september 2019 09:28

Att ta bort Göstas knöl blev lite komplicerat och jag blev riktigt nervös vilket direkt avspeglade sej på sockervärdet.

Skönt att det är vardag i morgon har inte varit roligt med nyopererad hund när bara djursjukhusen som styrs av riskkapitalet har öppet om något skulle hända i efterhand många sköna tusenlappar dyrare än småklinikerna.

Såret har varit fint hela tiden och inte vätskat sej alls, tyvärr satt kapseln fast i bukväggen så bitar av den blev kvar vilket gör att den kan växa ut igen men den dagen den sorgen.

När stygnen tas får vi veta vad det var för något men lymfkörtlar mm så fina ut så det värsta det kan vara är en inkapslad infektion eller ofarlig cysta, vi får se.

Att gå kopplad och ha strut är inte roligt enligt Gösta men man får träffa nya bekantskaper vid lekplatsen.

Det blommar för fullt i trädgården fortfarande.

Dillen var full med sniglar så den fick jag ta in på verandan.

Passar på att laga mat och fylla frysen nu när jag måste passa Gösta så han inte kommer åt stygnen, Lidls karréstek med vitlöks och ingefärslag är så fin och god dom har bra kött.

Han är riktigt snygg Sture en utställares drömhund tyvärr är matte helt ointresserad av sådana spektakel.

Hemlig beundrare tänkte jag när jag fick en ros av blomsterbudet men icke det var ett tack från Nybergs för att jag varit med och hjälpt dom bli bättre, som sagt där har Landstinget mycket att lära i frågan om kundkontakt.

Ha en bra vecka och håll tummarna    


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards