Alla inlägg den 27 september 2019

Av Monica och Jacob - 27 september 2019 06:17

Stundom känns det rätt ok men sedan slår svårmodet till med full kraft
Lilla gubben är i alla fall pigg som en mört

Om en vecka får dom rusa runt med varandra igen, när man läser om det Gösta fått blir man inte glad överlevnad 1-3 månader vid borttagande av tumör 5-7 månader.

Sätter mitt hopp till att det inte stämmer något man måste göra för att orka.

Såret har i alla fall läkt fint.

 

 

Har bara 3 fönster kvar att tvätta av 17, ett eget sovrum är en lyx jag unnar mej.

Med dagens teknik förstår jag inte varför man måste skicka meddelande till alla i Sverige när det bara gäller en ort inte så lite irriterande när man följer en serie.

Har fått plocka in tomaterna som är kvar pga kylan på nätterna, snart har dom mognat.

Nu är det mörkt två utgångar av fyra tur man har bra ficklampor.

Jacob fyllde år i onsdags så det blev en lite lyxigare lunch hemma i efterhand grönfoderlunchen är min Födelsedagen firade han med lunch på Tennstopet med gubbdagiset och jag fick lite kvalitetstid här hemma.

Planterade om mina orkidéer i våras och det var nog ingen dum idé nu blommar en och två andra är på gång.

Ha en skön helg




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards