Alla inlägg den 8 januari 2020

Av Monica och Jacob - 8 januari 2020 09:49

Nyårsdagen och den obligatoriska pizzan hänger med fast man inte är bakfull längre.

Annat var det på puben i Hagalund där vi alla vrak samlades på nyårsdagen för att ingen orkade laga mat själv, det var tider det när man befann sej högst upp på näringskedjan.

Några av ärtskotten men långt ifrån alla har kommit upp, kanske det var för tidigt att sätta dom är nog för mörkt även på dagen.

Nu är det vår i köket, lika mysigt varje år när man kan köpa lökar i kruka för att sedan sätta ut i rabatterna dom jag grävde ner förra året har dykt upp redan i så jag hoppas det inte blir riktig vinter i år.

Många bilder fick man se på solnedgången på nyårsdagen men även soluppgången kan vara läcker på vinterhalvåret som denna bild över Östersjön visar.

Undrar om Gösta   funderar på vad Sture   skrattar åt.

Skönt att helgerna är slut nu med tanke på hur mycket knölen har vuxit men än så länge är det bara vi som lider av den.


Förkylningen ger sej inte så i morgon ska jag gå till doktorn har pip i luftrören och svårt att andas jag har ju inte bara diabetes utan astma också men den märker jag bara av när jag blir riktigt förkyld och då är det inte roligt.

Ja man kan ha astma utan allergier och då kan man ha hund, har nog gjort 15 pricktester förr i tiden för att läkare gett sej i fan på att det inte ska gå men lång näsa fick dom HAHA

Ha det bra  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards